۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۸:۵۸
کد خبر: ۹۰۸۰

تقاضای دریافت تسهیلات از سوی دانشجویان بالای سه هزار میلیارد تومان است/ تلاش برای ایجاد منابع مالی پایدار در صندوق رفاه دانشجویان


رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به منابع محدود این صندوق گفت: به دنبال این هستیم که با کار کارشناسی و رفع موانع، زمینه‌های لازم را برای ایجاد منابع مالی پایدار ایجاد کنیم و برای این امر برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته شده‌است.


13940204000157_PhotoA


 به گزارش عطنا به نقل از فارس،  تقاضای دریافت تسهیلات از سوی دانشجویان بالای سه هزار میلیارد تومان است/ تلاش برای ایجاد منابع مالی پایدار در صندوق رفاه دانشجویان.


ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: فلسفه تشکیل صندوق رفاه دانشجویان حمایت از دانشجویان مستعد و کم بضاعت بوده و سیر تقاضای دریافت تسهیلات از سوی دانشجویان رقمی بالای سه هزار میلیارد تومان است.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: متأسفانه منابع بودجه‌‌ای محدود کفاف این مهم را نمی‌دهد به همین دلیل ما به دنبال این هستیم که با کار کارشناسی و رفع موانع، زمینه‌های لازم را برای ایجاد منابع مالی پایدار ایجاد کنیم و برای این امر برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته شده است.


وی ادامه داد: اولین گام در این راستا تدوین سند استراتژی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با نگاه آینده‌نگری است، زیرا مهمترین برنامه برای یک سازمان دارا بودن سند استراتژی است.


یزدان‌مهر تاکید کرد: تکمیل آسیب‌شناسی و ارائه طرح‌نو برای صندوق از نیز جمله الویت‌های ما برای صندوق رفاه وزارت علوم است.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان در رابطه با فواید سند استراژی این صندوق افزود: با توجه به دغدغه‌های وزیر علوم با تدوین این سند استراتژی می‌توانیم خدمات رسانی به دانشگاه را ارتقا دهیم که البته این خدمات رسانی در کنار کرامت انسانی و رعایت حرمت قشر فرهیخته دانشگاهی است، بنابراین ارتقا خدمات‌رسانی توام با کرامت انسانی مهمترین ماموریت ما در صندوق رفاه وزارت علوم است.


وی اظهار داشت: برای اینکه به این هدف برسیم باید تنوع بخشی خدمات داشته باشیم و به نیازهای اساسی دانشجویان توجه کنیم، باید دانشجویان کم بضاعت مورد تکریم قرار گیرند و از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی صندوق رفاه برای رسیدن به هدفمان استفاده کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار