۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۲۶
کد خبر: ۹۰۴۰۹
Shabe Ghadr - 19 Ramazan (15)

مراسم احیای دومین شب از شب‌های قدر در شب شهادت حضرت علی(ع)، پنجشنبه 25 خردادماه (21 رمضان) با حضور دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی در مسجد امام علی(ع) این دانشگاه، برگزار شد.


به گزارش عطنا، این مراسم از سوی معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور استادان، دانشجویان، کارکنان و اهالی منطقه دهکده المپیک در مسجد امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد.


شرکت‌کنندگان در آیین دومین شب قدر در مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی با قرائت دعای جوشن کبیر، نیایش و سر گرفتن قرآن شب زنده‌داری و با قرائت ادعیه و قرآن برای بخشش گناهان دعا کردند.


دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی نیز در دومین روز از مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد امام علی(ع) این دانشگاه شرکت کرد.


حجت الاسلام دکتر محمود تقی‌زاده داوری،‌ از اعضا هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی نیز در زمینه شیعه‌شناسی به ایراد سخنرانی پرداخت.


این مراسم برای اولین بار در دانشگاه علامه طباطبائی به همت مدیریت‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در مسجد امام علی(ع) واقع در پردیس مرکز دانشگاه علامه و ویژه کارکنان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و عموم مردم برگزار می‌شود.


این برنامه برای شب سوم قدر (23 رمضان) نیز از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه و با تلاوت دعای جوشن کبیر و مناجات آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر انواری و مراسم احیاء ادامه پیدا می‌کند.


گفتنی است، در پایان این مراسم از روزه‌داران با وعده سحری پذیرایی شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار