۰۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۱۱
کد خبر: ۸۶۶۶۲
Hamidreza Maghami (2)

حمیدرضا مقامی اظهار کرد: ما سه هزار نفر دانشجو خوابگاهی در نیمه دوم سال تحصیلی داریم و از این تعداد نزدیک به یک‌سوم آن‌ها از خدمات فرهنگی استفاده کرده‌اند.


به گزارش عطنا، دومین جشنواره داخلی قرآن و اذان ویژه برادران دانشگاه علامه طباطبائی، دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه با حضور حمیدرضا مقامی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی و مسئولان خوابگاه‌های این دانشگاه در خوابگاه دانشجویی شهید همت، برگزار شد.


در حاشیه این مراسم، مقامی با بیان اینکه برنامه‌های بخش فرهنگی حدود دو ماه قبل از سال 96 شروع شد، اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی مثل کارگاه‌های مشاوره، بهداشت، مهارت‌افزایی و کارگاه‌هایی که مورد نیاز دانشجویان بود برگزار شده و برای این کار چند بخش از قبیل تربیت‌بدنی و مراکز مشاوره و بهداشت را با هم ترکیب کردیم.


او ادامه داد: تمام برنامه‌های فرهنگی که قبلاً توسط بخش معاونت فرهنگی انجام می‌شد، ادغام کردیم و عمده برنامه‌ها، مثل اردوها و مراسم ویژه گلگشت‌ها، برنامه‌هایی شاد و خاص بودند، ضمن‌آنکه با برگزاری دعای کمیل و فراهم کردن زمینه برای شرکت در نماز جمعه، دانشجویان را برای حضور در مراسم دینی ترغیب کردیم.


مدیر امور دانشجویی با بیان اینکه برای تمام روزهای هفته برنامه داشتیم، گفت: ما همه برنامه‌ها را طبق تقویم روزشمار برای دانشجویان ارائه دادیم.


وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ برای هفته خوابگاه‌ها، افزود: جشنواره داخلی قرآن و جشنواره غذاهای محلی ویژه برادران و خواهران از جمله برنامه‌هایی بود که در مجتمع‌های خوابگاهی شهید سلامت و شهید همت برگزار شد.


مقامی خاطرنشان کرد: قصد برگزاری مراسم اختتامیه هفته خوابگاه‌ها را به دلیل فشردگی زمان و برنامه‌ها نداریم و در این خصوص بعداً تصمیم‌گیری می‌شود.


او در پاسخ به خبرنگار عطنا در خصوص تأثیر مسئله انتخابات در زمینه عدم برگزاری مراسم اختتامیه هفته خوابگاه‌ها، اظهار کرد: در این مدت به صورت مداوم در حال فعالیت بوده‌ایم و مسائل کلی باعث شد تا با مشورت‌هایی این مراسم به زمان دیگری موکول شود.


مدیر امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های خوبی برای دانشجویان خوابگاهی برگزار شد، گفت: جشنواره‌های داخلی قرآن و غذای محلی، اردوی مشهد، اردوی سه‌روزه گیلان و اردوهای برون‌شهری و درون‌شهری، همچنین اعیاد شعبانیه و برنامه‌های تئاتر، سینما و پارک‌ها از جمله برنامه‌های فرهنگی این ترم بود.


وی یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی خوابگاه‌های دانشجویی از بهمن‌ماه سال قبل شروع شد و در هفته اول برگزاری، 750 نفر از خدمات فرهنگی خوابگاه‌ها استفاده کردند.


مقامی تصریح کرد: ما 3 هزار نفر دانشجو خوابگاهی در نیمه دوم سال تحصیلی داریم و از این تعداد نزدیک به یک سوم آنها از خدمات فرهنگی استفاده کرده‌اند، مثلاً 300 نفر دانشجو در اردوی مشهد، صد نفر در اردوی گیلان برادران و 110 نفر نیز در اردوی گیلان خواهران شرکت کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار