۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۴۲۲۲
mahdaviat jashne 96 (33)

جشن نیمه شعبان با استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت ‌ماه برگزار شد.


به گزارش عطنا، این جشن با عنوان «او نگاهش نگران من و توست» به مناسب تولد امام زمان (عج) توسط کانون مهدویت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


جشن به سبک تاکشو دنبال شد که دو تا مجری به به اجرای برنامه پرداختند، مجری اول بیشتر با دانشجویان و کسانی که در در این برنامه شرکت داشتند گپ و گفت‌وگو می‌کرد. و مجری دوم بحث محتوا رازهای موفقیت در زندگی ، شنیدنی‌های جذاب پرداخت.


از بخش‌های جالب توجه این جشن اجرای مسابقه داریم بین دانشجویان حاضر در جشن بود که به سه نفر جایزه سفر به مشهد مقدس اهدا شد و انتهای برنامه‌های جشن تولد و کیک‌بری بود که دانشجویان با همان کیک پذیرایی شدند و لحظات شاد و معنوی را پشت سر گذاشتند.


محمدصادق نصیری، دبیر کانون مهدویت در حاشیه این مراسم به خبرنگار عطنا در باره این برنامه گفت: ما از هفته گذشته تدارک و تبلیغات این برنامه را شروع کردیم یک‌سری لاستیک روزشمار برای این برنامه در سطح دانشگاه تعبیه کردیم. کارت دعوت و پیکسل را هم یک هفته‌ مانده به جشن شروع به پخش و دعوت کردیم.


دبیر کانون مهدویت درباه این کانون اظهار کرد: این کانون را خرداد ماه 95 تحویل گرفتم. چهار سالی بود که این کانون فعال نبود و ما دوباره بازگشایی و از مهر ماه  به نحوی از صفر شروع کردیم، اکنون دو ترم است در حال فعالیت هستیم و این هم آخرین فعالیت ما تا اینجای سال تحصیلی است.


نصیری درباره برنامه‌های این کانون هم گفت: دور اول کلاس‌های آموزشی شناخت امام زمان (عج) را برگزار کردیم. و از آنجا که مطابق مناسبت برنامه برگزار می‌کنیم، برای ایام محرم، فاطمیه و شعبانیه برنامه‌های مختصی را تدارک می‌بینیم.


وی افزود: همچنین در دوره‌های مختلف، یک‌سری کارگاه‌های پژوهشی هم برگزار می‌کنیم و توسط دانشجویان و اعضای فعال‌تر کانون مقالاتی نیز تولید می‌کنیم که در دانشگاه به چاپ می‌رسد.


این فعال دانشجویی تصریح کرد: اکثر این فعالیت‌ها توسط خود دانشجویان انجام می‌شود.


دبیر کانون مهدویت دانشگاه علامه طباطبائی درباره حوزه فعالیت این کانون، با اشاره به اینکه یک سال از فعالیت آن گذشته و به نسبت کانون جوان و پویایی است، عنوان کرد: ما فعلا در سطح دهکده فعالیت می‌کنیم و امید است از سال تحصیلی آینده با نیروهای بیشتر و برنامه‌های متنوع‌تر بتوانیم در سطح کل دانشگاه برنامه‌های فرهنگی خود را گسترش ‌دهیم.


گزارش تصویری این برنامه را اینجا ببینید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار