۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۴۶
کد خبر: ۸۳۱۵۳
Be aghab Bar Nemigardim- (5)

نشست بررسی وضعیت دانشگاه علامه طباطبائی در دولت پیشین و تغییرات آن در دولت فعلی با عنوان «به عقب باز نمی‌گردیم» در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، این نشست شنبه، 16 اردیبهشت‌ماه به همت انجمن اسلامی آزاد‌اندیش دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


در این نشست استادان دانشگاه علامه طباطبائی از جمله محمدرضا ضیایی‌بیگدلی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، ابوالفضل کزازی، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری، محمد زاهدی‌اصل، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی، مهدی تکیه، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد و غلامرضا ذکیانی، عضو هئیت علمی و رئیس دانشکده ادبیات فراسی و زبان‌های‌ خارجی و الهیات و معارف اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.


سخنرانان این نشست در زمینه نقد وضعیت دانشگاه علامه طباطبائی در دولت‌های نهم و دهم و بررسی و نقد وضعیت این دانشگاه در دولت فعلی (یازدهم) به سخنرانی پرداختند.


قرار بود در این نشست محمد‌ ستاری‌فر و فرشاد مؤمنی، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد و علی اسماعیلی، عضو هیئت علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی نیز که در تبلیغات این نشست نام آن‌ها دیده می‌شد در مراسم حضور نیافتند.


آقایان زاهدی‌اصل و کزازی برای حضور یافتن در کلاس درس از حاضران در این نشست عذرخواهی و بعد از سخنرانی جلسه را ترک کردند.


در پایان این مراسم نشست، پرسش و پاسخ با دانشجویان نیز برگزار شد.


عکس: افشین عزیزی- عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار