۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ۰۲:۴۶
کد خبر: ۷۷۷۵۱
mirmohamadi

عضو هیئت امنای دانشگاه علامه طباطبائی بیان کرد: ساخت این مسجد، نشان‌دهنده این است که هیئت رئیسه و هیئت امنای دانشگاه علامه به سمتی حرکت می‌کنند که در کنار تمام فعالیت‌های آموزشی و علمی، به مسائل فرهنگی و رفاهی نیز اهمیت می‌دهند.


سید محمد میرمحمدی امروز 21 فروردین‌ماه در حاشیه افتتاح مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار عطنا، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های مختلف این دانشگاه، افزود: طبق آمار و الگوی مراکز آموزشی و پژوهشی در حوزه علوم انسانی، دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان مرکز جامع علوم انسانی است که رشدی همه جانبه را هم در زمینه‌های علمی و پژوهشی و هم در حوزه آموزشی ایجاد کرده است.


عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی ادامه داد: ارتقای اساتید، اصلاح نسبت دانشجو و استاد، افزایش میانگین فضای آموزشی و پرورشی به نسبت دانشجویان، توجه به مسائل فرهنگی و فوق برنامه و تبدیل این دانشگاه به مرکز علمی با نشاط در همه زمینه‌ها از جمله فعالیت‌های مناسب و قابل توجه دانشگاه علامه بوده است.


میرمحمدی با بیان اینکه برای ایجاد مسجد امام علی (ع) از گذشته نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته ولی به شکل امروزی دارای مدیریت نبوده است، گفت: این بنا فقط مسجد نیست، بلکه نگین زیبایی است که در دل این مجموعه فرهنگی قرار دارد.


وی درباره همین موضوع افزود: کتابخانه، مرکز فرهنگی و دانشجویی و سایر امور مربوطه نیز در کنار مسائل بهداشتی، درمانی، تربیت بدنی و ساخت‌وسازهای ضروری، نشان‌دهنده این است که مجموعه دانشگاه علامه طباطبائی به فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی توجه جدی دارد.


عضو هیئت امنای دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به زحمات افرادی که در ساخت این بنای عبادی- فرهنگی همکاری داشتند، خاطرنشان کرد: باید از افرادی که هنگام ساخت این بنا، همراه مسئولان بوده‌اند تشکر کنیم و به همین دلیل سعادت و سربلندی آنها را از خدای متعال خواستارم.


میرمحمدی در پایان اذعان کرد: خوشبختانه این جریان حیات‌بخش خیرین در بخش‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی وجود داشته و به فعالیت خود نیز ادامه می‌دهد و به همین دلیل نیز باید از افراد خیر در جای خودش تشکر ویژه به عمل آید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار