۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۷۴۳۲

به مناسبت هفته خوابگاه ها که اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود، مسابقه انتخاب اتاق نمونه آغاز شد که علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت ثبت نام خود و اتاق مورد نظر اقدام کنند.


به گزارش عطنا، در اطلاعیه دانشگاه علامه طباطبائی آمده است؛ گذراندن بهترين روزهاي زندگي در بهترين محيط علمي و فرهنگي (دانشگاه) نعمتي است كه شايسته­ سپاسگزاري فراوان است. هفته خوابگاه­ها، بهانه­اي است كه در آن به خاطر داشته باشيم كه براي تامين رفاه، آسايش و سلامت برگزيدگان جامعه خدمت مي­كنيم و عزيزان دانشجو نيز به ياد زحمات شبانه روزي پرسنل خدوم دانشگاه باشند.


در اين ميان شايد كسي نيست كه در مورد ضرورت كار فرهنگي و فرهنگسازي در زمينه­هاي گوناگون شائبه­اي داشته باشد و شايد اختلاف نظر، تنها در نوع و نحوه انجام اين امور است. با توجه به اينكه كار فرهنگي از ظرافت خاصي برخوردار است در اين راستا مي­طلبد متوليان امر فرهنگسازی بهداشت و سلامت یعنی مراکز بهداشت و درمان و مشاوره در دانشگاه­ها، بر اساس مخاطب شناسي، كار فرهنگي ثاثير گذار انجام دهند.


لذا در راستاي ارتقاء سطح بهداشت خوابگاه­های دانشجويي و فرهنگ سازي موازین بهداشتی و سبك زندگي سالم، آیین نامه انتخاب و معرفی اتاق نمونه دانشجویی از نظر بهداشت و سلامت تدوین می­گردد.


 دریافت فرم اتاق نمونه


 دریافت فرم خودارزيابي



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار