۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۷۳۵
جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه یک کشور در روزهای 23 تا 25 فروردین ماه 1394 در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

به گزارش عطنا، در بخش نمایشگاهی؛ زمان تحویل غرفه‌ها در روز شنبه 22 فروردین از ساعت 10 صبح در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی به نشانی خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان احمدقصیر است. ضمن‌آنکه جهت ارتباط با مسئول بخش نمایشگاهی جناب آقای اسکندری به شماره 88893430 آماده پاسخگویی هستند.

nashriat

در اختتامیه جشنواره 3 غرفه برتردانشگاه‌ها در بخش نمایشگاهی، با اهدای هدیه نقدی و لوح به نماینده غرفه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

متراژ حدودی غرفه‌ها 3 در 3 و سازه غرفه‌ها با پنل نمایشگاهی است. ابعاد دقیق چند روز قبل از برگزاری به نماینده غرفه اعلام و با توجه به ابعاد غرفه و در صورت تمایل میز و صندلی در اختیار غرفه‌ها قرار خواهد گرفت.

این گزارش حاکی است، شرکت در کلاس‌های آموزشی جشنواره که در روز دوشنبه 24 فروردین 1394 برگزار خواهد شد، از طریق اطلاع‌رسانی و ثبت نام پیامکی به دانشجویانی که با ارسال اثر یا نشریه در جشنواره شرکت نموده‌اند و نیز دانشگاه‌هایی که اسامی فعالین نشریات دانشجویی خود را در اختیار دبیرخانه قرار داده‌اند، با ارسال نام و نام خانوادگی، شماره ملی و نام کلاس آموزشی از طریق سامانه 30004816 انجام خواهد شد. برای ثبت نام در هر کلاس باید یک پیامک جداگانه  و در پایان هر کلاس آموزشی گواهینامه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

گفتنی است شماره تلفن 88900026  آقای قنبری کارشناس نشریات دانشجویی دانشگاه آماده پاسخگویی هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار