۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۰۰:۴۵
کد خبر: ۷۶۳۸۷
پرونده [1024x768]

بخش علامه گرام در سرویس علامه پلاس عطنا، گلچینی از مطالب و سوژه‌های مختلف دانشجویان و علامه‌ای‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام  را در آخرین ماه سال جاری (اسفند‌ماه) انتخاب و منتشر کرده است. 


نزدیک شدن به روزهای پایان سال در اسفند موجب شد تا دانشگاه در این ماه، برنامه‌های زیادی را اجرا کنند. از برنامه‌های هنری و جشن‌های نوروزی گرفته تا انتخابات تشکل‌ها و نشست‌های علمی و مواردی از این قبیل در نظر گرفته شده بود.


اخبار مهمی از جمله  کسب جایزه توسط فیلم فروشنده در اسکار  و مرگ چهره‌های مطرح جامعه نیز در فضای مجازی واکنش‌هایی را به همراه داشت. اما آنچه بیشتر در این ماه خودنمایی کرد، پست‌ها و عکس‌هایی با حال و هوای نوروز بود. همچنین توییت‌هایی که نشان می‌داد دانشجویان به دنبال تعطیلی کلاس‌ها هستند. چهره‌های هنری و سیاسی مختلف به دانشگاه آمدند و اردوی جهادی کانون فرهنگی خیریه و سفر راهیان نور نیز طبق سنوات گذشته برگزار شد.


البته این ماه تلخی هم کم نداشت... به قول شاعر؛ بعضی مرگ‌ها غیر منتظره‌اند هرچند مرگ غیر منتظره نیست...


شما نیز می‌توانید مطالب، تصاویر، لینک پست‌های مجازی در تلگرام و اینستاگرام خود و همچنین «عکس نوشت»‌های خود را در صورت تمایل، با هشتگ #علامه_گرام برای تلگرام عطنا به نشانی atnanewsir@ ارسال کنید.


منتظر بازخوردهای شما هستیم.


با آرزوی حال خوش...


گزیده تصاویر از اینستاگرام و تلگرام:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار