۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۳۵۵۰
entekhabat shora senfi (12)

انتخابات شورای صنفی دانشگاه علامه طباطبائی،  از ساعت 8 صبح امروز یکشنبه، 15 اسفندماه در هشت حوزه انتخابی در حال برگزاری است.


به گزارش عطنا، دور اول انتخابات شورای صنفی دانشگاه علامه طباطبائی، روز 29 آذرماه در دانشکده‌های علوم اجتماعی، ارتباطات و دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی والهیات و معارف اسلامی و دو خوابگاه شهید گلعذاری و شهید عضدی برگزار شده بود.


با توجه به اینکه تعداد آرا در دانشکده‌های ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و الهیات و معارف اسلامی و ارتباطات و خوابگاه‌های شهید گلعذاری و شهید عضدی به حد نصاب نرسیده بود، انتخابات آن‎ها به دور دوم کشیده شد.


طبق آیین‌نامه، باید  ۲۵ درصد از کل جمعیت دانشجویان دانشکده (برای مثال در دانشکده ادبیات حدود ۷۰۰ نفر) در فرآیند انتخابات شرکت کنند، در غیر این صورت آرای این دانشکده شمارش نخواهد شد. همچنین برای شمارش آرا نیز میزان رأی نامزد منتخب به صورت نصف به‌علاوه یک، محاسبه می‌شود. به همین دلیل، دور دوم انتخابات شورای صنفی در این چهار حوزه، روز یکشنبه 15 اسفند‌ماه از ساعت 8 الی 17 در حال برگزاری است.


همچنین تعداد کاندیداها در دانشکده‌های روانشناسی و علوم تربیتی و حقوق و علوم سیاسی و خوابگاه‌های شهید همت و شهید مطهری به حد نصاب رسید بود که دور اول انتخابات شورای صنفی این چهار حوزه نیز امروز در حال برگزاری است.


در مجموع ۹۸ نفر برای دور دوم انتخابات شورای صنفی در دانشگاه علامه طباطبائی شرکت کرده بودند که ۹۷ نفر از آن‌ها تأیید صلاحیت شدند.


نتایج رأی‌گیری:


♦️نتایج شورای صنفی دانشکده ارتباطات:


اعضای اصلی:
🔸رضا باقری سعادت
🔸زینب بوسته
🔸محمدصالح فرح بخش
🔸زهرا مفیدی کیا
🔸یاسمین قره خانی


اعضای علی البدل:


🔸 محمد مخبری


🔸فاطمه کوتاه عمود یزج


این لیست از سایر حوزه ها اضافه می شود...


عکس: زهرا عسکری و فربد آقا‌بیگی- عطنا 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار