۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۳۳۳
danshjoyi13
جشن پایان سال حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه علامه با حضور دکتر رضامراد صحرایی و مدیران و کارمندان این بخش برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی (عطنا)، در این مراسم مدیران بخشهای مختلف معاونت دانشجویی شامل دکتر رامین بلوچی مدیر تربیت ‌بدنی و فوق‌ برنامه دانشگاه، خانم ‌دکتر زهره حسینی سرپرست مرکز بهداشت و درمان، دکتر حسین سلیمی‌بجستانی مدیر مرکز مشاوره دانشگاه و محمود مرتضایی‌فر مدیر امور دانشجویی حضور داشتند.

danshjoyi14

این گزارش حاکی است، روئسای بخشهای مختلف معاونت دانشجویی و کارمندان آنها همچون اداره خوابگاهها، مسئولان روز و شب خوابگاههای دانشجویی، اداره تغذیه، رفاه دانشجویی، امور اداری و مالی نیز از دیگر افراد حاضر در این جلسه بودند.

در این نشست دکتر رضامراد صحرایی معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه در طول یک سال اخیر که هم اکنون در روزهای پایانی آن هستیم دست‌آوردهای خوبی داشتیم، گفت: در سال جاری مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با فعالیتهای خوب خانم دکتر حسینی و همکارانشان توانست خدمات دهی مناسبی به دانشجویان و کارمندان دانشگاه داشته باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم درمانگاه دانشگاه را نیز در پردیس مرکزی راه‌اندازی کنیم تا علاوه بر دانشجویان و کارمندان؛ مردم آن منطقه هم از خدمات آن استفاده کنند.

صحرایی، اضافه کرد: مرکز مشاوره دانشگاه نیز توانست در میان مراکز مشاوره دانشگاههای کشور رتبه نخست را بدست آورد که نشان از فعالتهای خوب این مرکز برای دانشجویان دارد.

وی با بیان اینکه امسال خدمات رسانی به دانشجویان در حوزه بهداشت و درمان و مشاوره مناسب بوده است، اظهار داشت: تربیت بدنی دانشگاه نیز با مدیریت آقای بلوچی و همکارانشان برنامه‌های خوبی برای دانشجویان و البته کارمندان آن داشته‌اند که نمونه بارز آن استخر دانشگاه است.

danshjoyi1

معاون دانشجویی دانشگاه، افزود: در حوزه دانشجویی به خصوص بحث وام نیز عملکرد مناسبی داشته‌ایم به طوری که به همه دانشجویان متقاضی، وام تعلق گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در خوابگاههای دانشجویی نیز بر اساس امکاناتی که داشتیم به دانشجویان خدمات‌رسانی کردیم، بیان داشت: به هر حال خوابگاهها با مشکلاتی مواجه هستند ولی باز در این حوزه نیز با توجه به پراکندگی خوابگاههای دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، موفق عمل کرده‌ایم.

صحرایی، با بیان اینکه نمره معاونت دانشجویی در حوزه‌های مختلف این بخش کمتر از 85 نیست، خاطرنشان کرد: البته میزان آن از 100 نمره است که فعالیتهای شبانه‌روزی همکاران ما در بخشهای مختلف معاونت دانشجویی گواه این نمره است.

معاون دانشجویی دانشگاه، وضعیت غذای دانشجویان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در سال آینده قطعاً با مشکلاتی در زمینه اعتبارات با توجه به پایین آمدن درآمد ارزی کشور ناشی از فروش نفت، مواجه هستیم که همکاران به خصوص در خوابگاههای دانشجویی باید صرفه‌جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش در این مراسم که توسط امور عمومی معاونت دانشجویی برگزار شده بود، مدیران حوزه دانشجویی و برخی از کارمندان بخشهای مختلف هر کدام به مدت چند دقیقه به بیان خاطرات و دست‌آوردهای خود در یک سال اخیر پرداخته و آقای دکتر سلیمی بجستانی مدیر مرکز مشاوره دانشگاه نیز متن دلنوشته‌ای را برای حاضران قرائت کرد.

danshjoyi12

در پایان این مراسم از همه افراد حاضر در این جلسه با لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد، ضمن‌آنکه کارمندان نمونه بخشهای مختلف نیز معرفی و هدیه خود را از دست دکتر صحرایی معاونت دانشجویی دریافت کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار