۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۰۷۷

حركت به سمت هم افزايي علمي تخصصي در سطح ملي و كمك به توسعه علمي و تحقق چشم انداز و نقشه جامع علمي كشور، تعميق و توسعه همكاری ها و انجام فعاليت هاي علمی، پژوهشی و آموزشی و ارائه خدمات تخصصی مورد نياز و زمينه سازي گسترش ارتباطات فعال و مؤثر متقابل از اهداف اين تفاهم نامه همكاری ذكر شده است.


به گزارش عطنا، همكاری در طراحی و اجراي طرح های كلان ملي در حوزه های تخصصی، همكاری جهت استقرار نظام ملی نوآوری در پژوهشگاه علوم انسانی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ايجاد زمينه مناسب براي استفاده طرفين از توليدات علمي پژوهشی طرف مقابل با حفظ حقوق مادی و معنوی و برنامه ريزی و برگزاری كارگاه های آموزشی و نمايشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی در موضوعات مورد علاقه طرفين برخی از زمينه های همكاری اين تفاهم نامه است.


همچنين همكاری در تأسيس گرايش تاريخ اجتماعی شيعيان در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، طراحی و اجرای دانشنامه هاي تخصصی در حوزه های مورد توافق و مشاركت در طراحی قطب هاي علمی تخصصی از ديگر موضوعات همكاری در اين تفاهم نامه است.


این تفاهم نامه به امضاي حجت الاسلام نظری رئيس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و صادق آيينه وند رئيس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات و فرهنگی رسيد.


منبع: مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار