۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۰۱۰
رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت روز ملی راهیان نور، در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا کرده و با بازید دو روزه از این مناطق یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

rahiyane_noor

به گزارش عطنا، هیأت رئیسه دانشگاه چهارشنبه 20 اسفند ماه به منطقه عملیاتی طلائیه رفتند و از یادمان شهدای طلائیه بازدید نمودند. در ادامه هیأت رئیسه دانشگاه در جمع دانشجویانی که در قالب اردوی راهیان نور به این منطقه اعزام شده بودند حضور یافتند و دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه دقایقی برای ایشان درخصوص ارزش‌های دفاع مقدس سخنرانی کرد. برنامه روز اول بازدید از مناطق عملیاتی که از ساعت 10 صبح آغاز شده بود تا ساعت 6 بعد از ظهر ادامه یافت.

صبح روز دوم پنجشنبه 21 اسفندماه، اعضای هیأت رئیسه از یادمان شهدای شلمچه بازدید کردند و بر مزار شهدا قرائت فاتحه نمودند. سپس نماز ظهر و عصر را در مسجد جامع خرمشهر به جای آورده و بلافاصله به منطقه عملیاتی اروند کنار رفتند و از یادمان شهدای عملیات والفجر 8 بازدید کردند. هیأت رئیسه دانشگاه شامگاه پنجشنبه 21 اسفند خرمشهر را به مقصد تهران ترک کردند.

این برنامه به هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانشجویان، زنده نگاه داشتنه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تقویت فضای معنوی و انگیزه کار جهادی نزد مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

منبع: روابط‌عمومی دانشگاه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار