۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۱:۲۴
کد خبر: ۳۲۵۴۹
rahiyane-noor-6

A-rahian03


دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، امروز به اردوی راهیان نور بسیج دانشگاه در مناطق عملیاتی جبهه جنوب کشور پیوست.


به گزارش خبرنگار اعزامی عطنا، دکتر سلیمی با حضور در مناطق عملیاتی جبهه جنوب در استان خوزستان، از نزدیک شاهد حضور دانشجویان پسر و دختر اعزامی از دانشگاه علامه به این مناطق بود. در این سفر بخشی از معاونان و مدیران دانشگاه، سلیمی را همراهی می کنند.


رئیس دانشگاه علامه قرار است فردا، یکشنبه 23 اسفندماه، به مناطقی که دانشجویان دختر اعزامی از این دانشگاه، حضور دارند، رفته و با آنها گفت‌وگو کند.


لازم به ذکر است عصر امروز، شنبه 22 اسفندماه، دکتر سلیمی با حضور در دانشگاه جندی شاپور اهواز، از این دانشگاه بازدید کرد و در بخش های مختلف این دانشگاه حضور یافته و با مسئولین و دانشجویان به گفت‌وگو پرداخت.


اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، مطابق رویه هر ساله، امسال نیز با استقبال گسترده دانشجویان پسر و دختر دانشگاه علامه، مواجه شده است.


گفتنی است ستاد راهیان نور شهید جنيدي (بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبايي) طبق سنوات گذشته، اردوی بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جبهه جنوب را در دو بخش برادران و خواهران برگزار کرده است.


اردوی برادران از جمعه ٢١ اسفند ماه الی سه‌شنبه ٢٥ اسفند و همچنین اردوی خواهران از شنبه ٢٢ اسفند ماه الی چهارشنبه ٢٦ اسفند برگزار می‌شود.


مطابق اعلام بسیج دانشگاه علامه، در این اردو، حرکت از تهران تا خوزستان و برعکس بوسیله قطار انجام می‌شود تا باعث سهولت و امنیت بیشتر در ایاب و ذهاب دانشجویان شود.


لازم به ذکر است پیش از این، مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، در تاریخ 17 اسفند برگزار شده بود که در آن، برنامه‌های متعدد و مختلف درباره دفاع مقدس، به دانشجویان ارائه شده بود.


از بخش‌های این مراسم اختتامیه می‌توان به روایت جنگ از زبان راویان جنگ، حضور مادران شهدا، نمایشگاه عکس و همچنین نمایش فیلم بادیگارد، آخرین ساخته حاتمی‌کیا اشاره کرد.


گزارش های بعدی در این زمینه، متعاقباً اعلام می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار