۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۲۳:۳۷
کد خبر: ۷۰۰۷۴
sardar atu vezarat oloom

مراسم معرفی و تقدیر از  اعضای هیئت علمی نمونه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی 95-1394، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از مسئولان این وزارت و رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، روز شنبه 30 بهمن‌ماه در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا، در بیست و پنجمین دوره معرفی اعضای هیئت علمی نمونه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، اعضای هیئت علمی واجد شرایط که پرونده آنها در کمیسیون انتخاب اعضای هیئت علمی نمونه، بررسی و داوری شده است، معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.


نکته حائز اهمیت این مراسم، که به دست خبرنگار عطنا رسیده‌ است تقدیر از دکتر علی‌اکبر افجه به عنوان عضو هیئت علمی نمونه دانشگاه علامه طباطبائی در سطح کشور است.


این درحالی‌ است، سال جاری تعدادی از استادان دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان اعضای هیئت علمی نمونه دانشگاه به وزارت علوم معرفی شدند که شامل دکتر علی اکبر افجه، استاد دانشکده مدیریت و حسابداری، دکتر سید جلال دهقانی فیروز آبادی، استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دکتر محمد دبیر مقدم، استاد دانشکده زبان و ادبیات فارسی و دکتر محمد زاهدی اصل، استاد دانشکده علوم اجتماعی هستند


همچنین بعد از این برنامه، مراسم دیگری نیز با حضور وزیر علوم و سایر مسئولان در حیاط دانشگاه برگزار می‌شود که طی آن پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه  طباطبائی افتتاح می‌شوند.

گفتنی است سيد علی اكبر افجه در سال 1327 در يك خانواده مذهبی در تهران بدنيا آمد. بعد از پايان تحصيلات مقدماتی، و اخذ ديپلم متوسطه از دبيرستان مروی و گذراندن دوره كارشناسی اقتصاد در بيمه‌های بازرگاني از مدرسه عالی بيمه ايران دوره كارشناسي ارشد و دكترای مديريت بازرگاني را در كشور آمريكا به پايان برد و دكترای رهبری و رفتار انسانی و مديريت و توسعه سازمانی را از دانشگاه بين المللی ايالات متحده آمريكا در سال 1358 اخذ كرد . وی هم اكنون استاد پايه 34 دانشگاه علامه طباطبائی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار