۱۹ دی ۱۳۹۵ ۲۰:۵۹
کد خبر: ۶۴۲۷۸
hashemi

به گزارش عطنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به ملکوت اعلی پیوست. او امشب در سن 82 سالگی به دلیل عارضه قلبی ناگهانی به بیمارستان تجریش تهران منتقل شده بود.


آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به ملکوت اعلی پیوست. او امشب در سن 82سالگی به دلیل عارضه قلبی ناگهانی به بیمارستان تجریش تهران منتقل شده بود. به دنبال این حادثه،  هیئت دولت در بیانیه ای رسمی ضمن تجلیل از مقام والای این سیاستمدار برجسته و عالیقدر سه روز عزای عمومی اعلام کرد. به گفته منابع خبری این مقام عالیقدر سه شنبه در تهران تشییع می شود.


هاشمی رفسنجانی در جمهوری اسلامی ایران سمت های مهمی چون عضویت در شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را برعهده داشت.


هیئت دولت در بیانیه ای اعلام کرد: «به مناسبت تجلیل از این یار دیرین امام و رهبری سه روز عزای عمومی و روز سه شنبه 21 دی ماه 1395 را تعطیل عمومی اعلام و ملت قدر شناس ایران را به شرکت باشکوه و تاریخی در مراسم تشیع پیکر پاک ایشان دعوت می کند».


گفتنی است با این حال، تاریخ جدید امتحانات تعویقی روز سه شنبه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی، به پنجشنبه 30 دی ماه منتقل شده است.

ما را از طریق کانال خبری عطنا دنبال کنید.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار