۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۴۰۱
وزیر علوم با اعلام این خبر که چند رشته جدید در شورای عالی برنامه‌ریزی به تصویب رسیده است، گفت: ما گزینه خود را برای ریاست دانشگاه تهران 2 ماه و اندی است که به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرده‌ایم.

به گزارش عطنا، محمد فرهادی وزیر علوم در حاشیه اجلاسیه مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو در جمع خبرنگاران گفت: امروز در شورای عالی برنامه‌ریزی چند رشته جدید در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد تأسیس شده است و این شورا برای حذف برخی رشته‌ها در حال مطالعه است.

وی افزود: در دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی کمیته‌های مختلفی وجود دارد که مباحث ایجاد رشته و یا حذف رشته‌ها را بررسی می‌کند.

وی در رابطه با آیین‌نامه‌های جدیدی که برای رشته‌های کاردانی، کارشناسی و دکترا ایجاد شده است، گفت: امروز این مسئله در دستور کار شورای عالی برنامه‌ریزی قرار دارد و من به خاطر حضور در برنامه کنگره شهدای دانشجو نتوانستم در آن جلسه حضور داشته باشم.

فرهادی در رابطه با اینکه آیا در وزارت علوم انتصاب جدیدی مدنظر است، ادامه داد: این مسئله در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد و ما گزینه‌های خود را معرفی کرده‌ایم.

وی در رابطه با اینکه تکلیف رئیس دانشگاه تهران بالاخره چه می‌شود، گفت: ما 2 ماه و اندی است که در رابطه با رئیس دانشگاه تهران گزینه خود را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرده‌ایم و اگر قبل از سال جلسه‌ای در این شورا برگزار شود این مسئله نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در رابطه با برنامه‌های سال 94 وزارت علوم نیز افزود: کارهایی را که قرار است در سال 94 انجام دهیم در آینده اعلام خواهیم کرد و البته برنامه‌های خود را به مجلس نیز داده‌ایم.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار