۱۱ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۲۸۴۰
shoraye-senfi

رئیس سازمان امور دانشجویان در دیدار با دبیران شورای‌های صنفی دانشجویی مراکز آموزش عالی منطقه هفت از پیگیری مشکلات صنفی ویژه هرکدام از دانشگاه‌ها خبر داد .


به گزارش عطنا به نقل از دانشگاه خلیج فارس، نشست رییس سازمان امور دانشجویان با دبیران شوراهای صنفی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور برگزار شد .


در چهارمین گردهمایی معاونان، مدیران و رؤسای ادارات حوزه دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور، دکتر مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان به مدت دو ساعت جلسه‌ای با دبیران شوراهای صنفی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور داشتند.


در این جلسه دبیران شوراهای صنفی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود و دانشجویان پرداخته و مشکلات صنفی دانشگاه‌های خود را بیان کردند.


تاکید بر پیگیری مشکلات صنفی دانشگاه‌ها از طریق شورای صنفی و عدم دخالت سایر تشکل‌ها در موضوعات صنفی و همچنین پیگیری مشکلات در یک فضای تعاملی با مسؤلان دانشگاه‌ها و سازمان امور دانشجویان از نکات مهمی بود که همه دبیران بر آن تاکید داشتند.


در پایان، مجتبی صدیقی با تشکر از حضور دبیران شورای صنفی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور در این نشست، شوراهای صنفی را بازوان توانمند مدیران دانشگاه‌ها برشمرده و بر اهمیت ویژه این شوراها تاکید کرد. همچنین وی قول مساعد داد که مشکلات صنفی ویژه هر کدام از دانشگاه‌ها را که دبیران ذکر کرده بودند پیگیری می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار