۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۲۸۴

با همکاری مرکز آموزش معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی و شرکت پیشرو مدیریت پیران  (PMPiran)، تاکنون سه دوره کارگاه مدیریت پروژه براساس استاندارد PMBOKبرگزار گردیده است.


به گزارشباشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا استاندارد PMBOK یکی از مطرح ترین و معتبرترین استانداردهای مرتبط با حوزه مدیریت پروژه در دنیاست. در این استاندارد، اصول و مفاهیم اساسی در مدیریت پروژه تشریح می شوند. همچنین استاندارد PMBOK ، مدیریت پروژه را به ۱۰ حوزه دانش تقسیم کرده و در هر فصل به صورت جداگانه آنها را تشریح می کند.


این کارگاه برای کسانی که قصد فعالیت در پروژه های اقتصادی، صنعتی و علمی را دارند مناسب است. از طرفی ، دانشجویانی که به استاندارد روز مدیریت پروژه علاقه دارند ، این کارگاه برای آنها مفید می باشد.


در ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه و با همکاری های صورت گرفته بین مرکز آموزش و شرکت پیشرو مدیریت پیران ، سه دوره از این کارگاه برگزار گردیده است. دوره ی اول در ۱۳ و ۲۰ و ۲۷ آذر ماه برگزار شد. دوره ی دوم در روزهای ۱۹ و ۲۶ آذر و ۳ دی ماه و دوره ی سوم این کارگاه نیز در روزهای ۷ و ۱۴ و ۲۱ اسفند ماه  برگزار خواهد شد.


مدرس این کارگاه آقای مهندس بابک گلپریان و مجری این کارگاه نیز آقای حسام معین الدین می باشد.


از جمله مواردی که در این کارگاه تدریس می شود می توان به : مدیریت یکپارچگی پروژه ، مدیریت محدوده و محتوا پروژه ، مدیریت زمان پروژه ، مدیریت هزینه پروژه ، مدیریت کیفیت پروژه و … اشاره کرد.


تاکنون استقبال خوبی از این دوره ها شده است و علاقه مندان به برگزاری مجدد این کارگاه می توانند با مرکز آموزش به شماره ۸۸۹۰۰۰۲۸ تماس حاصل نمایند و درخواست خود را مطرح نمایند


Sec 5 (7)


Sec 5 (26)


Sec 5 (21)


thir 5 (7)


third 5 end (1)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار