۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۹۵۳
IMG_2002
صبح امروز یادواره ی شهید دکتر رفیعی در سالن شهید عضدی داشکده ی ادبیات با حضور مسئولین و دانشجویان و خانواده ی این شهید گران قدر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی(عطنا)، در ابتدای برنامه بعد از پخش ویدئو کلیپی, مجری برنامه پشت تریبون قرار گرفت و بعد از تقدیر و تشکر از افراد حاضر از فرزند شهید دکتر رفیعی ,محمد جواد رفیعی دعوت کرد تا دقایقی در رابطه با ویژگی های دکتر شهید صحبت کند.

IMG_1924

رفیعی باتشکر از برگزار کنندگان برنامه به رفاقت و صمیمیت بین خود و پدر شهیدش اشاره کرد و با بیان گلایه هایی از این جهت که دکتر در زمان حیات بسیار سختی و در مواردی مورد مذمت قرار می گرفتند،برخی از خاطرات استاد رفیعی را گفت.پسر دکتر رفیعی با خواندن حدیثی عقیده ی پدرش را درباره زندگی بیان کرد:که انسان ها نباید خود را ارزان بفروشند.جز برای خدا و امام حسین و امام زمان فروخته شدن هیج ارزشی ندارد.

IMG_2010

از سخنرانان دیگر مراسم دکتر خلیل پور که پزشک معالج و دوست دکتر رفیعی بود.با بیان بسیار زیبا و تاثیرگذار نکاتی زیبا درباره ی شخصیت دکتر شهید گفت و با بیان این نکته که اثرات تیر و ترکش به خوبی بر روی بدن شهید گران قدر به خوبی قابل مشاهده بود به درد های جسمی و عاطفی دکتر در اواخر عمر با عزتش اشاره کرد.که فضای مراسم را به شدت غمگین کرد.

IMG_2020

 

پخش کلیپ 20دقیقه ای از زندگی دکتر که سرشار از نکات آموزنده و عرفانی  و دینی بود فضای مراسم را به سمت شناخت دقیق تر سجایای اخلاقی استاد گرانقدر برد.همراه با پخش کلیپ اشک های خانواده ی آن مرحوم و همکاران و دانشجویانش را به همراه داشت.

در ادامه با حضور دکتر ذکیانی معاونت فرهنگی ، ورمحمدی ،دکترخلیل پور و محمد جواد رفیعی از همسر استاد دشهید رفیعی دعوت شد و هدیه ای به یاد بود همسر شهیدش به وی اهدا شد.

نورمحمدی رئیس دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه از طرف دکتر سلیمی به خاطر عدم حضورش  بخاطر تداخل برنامه ها عذرخواهی کرد.

در بین برنامه فاطمه احمدزاده به نمایندگی از برگزیدگان طرح قرآنی حماسه یاسین به روی سن آمد و از دست مسئولین و همسر شهید هدیه ی خود را دریافت کرد.

از حواشی برنامه تشکر فرزند شهید بخاطر زحمت هایی که برای دکتر رفیعی کشید در نوع خود زیبا و آموزنده بود.

IMG_2059

از وب سایت رسمی استاد شهید دکتر رفیعی پرده برداری شد.و مجری برنامه با بیان این نکته که نحوه ی زندگی دکتر بسیار شگفت آور و ویژگی های اخلاقیشان بسیار منحصر به فرد بود.به همین دلیل گروهی با ساخت کلیپ و برنامه های دیگر سعی در حفظ نام این شهید گرانقدر دانشگاه را دارند.

گزارش:بیژنی

عکس:جبرائیلی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار