۰۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۷۱۱۰
daidar-dar-daneshgah-seviya-spania-03

حبیب هنری معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی، 27 آبان ماه سال جاری با معاون امور بین‌الملل دانشگاه سویای اسپانیا در دفتر امور بین‌الملل این دانشگاه در اسپانیا دیدار کرد.


به گزارش عطنا، این دیدار که با هدف اجرایی کردن مفاد تفاهم‌نامه منعقد شده میان دو مرکز دانشگاهی ایرانی و اسپانیایی انجام شد با حضور حبیب هنری معاون امور پژوهشی و نجمه شبیری مدیر گروه زبان اسپانیایی از دانشگاه علامه طباطبائی و کارمن بارگاس ماسیاس معاون امور بین‌الملل دانشگاه و امیلیو فررین عضو هیئت علمی از دانشگاه سویای اسپانیا برگزار شد.


افزایش و تسهیل تبادل دانشجویان دو کشور در رشته‌هایی از جمله فلسفه، مطالعات اسلامی، تاریخ، زبانشناسی، حقوق و سایر رشته‌های علوم انسانی و برگزاری دوره‌های کارشناسی ارشد به همراه اعطای گواهی معتبر به دانشجویان در پایان دوره از هر دو دانشگاه ایرانی و اسپانیایی به شکلی که تحصیل در هر دو دانشگاه علامه طباطبائی و سویا صورت گیرد از جمله نتایج این دیدار است.


بنابر این گزارش، تبادل استاد در جهت ارائه کلاس یا کارگاه در طول نیم‌سال تحصیلی و یا برگزاری کارگاه و دوره‌های کوتاه مدت چند روزه و نیز اعزام استاد به ایران برای مقطع کارشناسی ارشد زبان اسپانیایی از جمله توافق‌های انجام شده در زمینه همکاری میان استادان دو دانشگاه عنوان شده است.


گفتنی است در این دیدار نجمه شبیری عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان نماینده دانشگاه علامه طباطبائی و امیلیو فررین به عنوان نماینده دانشگاه سویای اسپانیا معرفی شدند.


daidar-dar-daneshgah-seviya-spania-01

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار