۰۵ اسفند ۱۳۹۳ ۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۲۸۸

مهدی کاظمی، دبیر چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در نشست خبری که امروز با حضور رییس جهاد دانشگاهی و به مناسبت آغاز چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان برگزار شد، گفت: این جشنواره برای اولین بار در 15 استان برگزار می شود و استان هایی که قطعی شده اند شامل خراسان رضوی، قزوین، کرمان،‌ آذربایجان غربی و شرقی، ‌اصفهان، ‌ایلام، زنجان، لرستان، استان مرکزی می باشد همچنین بناست این مسابقه در استان تهران در سطح دانشگاه ها برگزارشود.


وی اظهار کرد: جشنواره در سطح دانشگاهی و استانی در اردیبشهت ماه و در سطح منطقه ای و کشوری نیز در مهر و آبان برگزار خواهد شد.


به گفته کاظمی، این مسابقات امسال در محورهای قانونمداری، اعتدال و خردورزی به عنوان گام اساسی در حوزه رشد فردی، مدیریت جهادی،‌ تحول اقتصادی،‌ اقتصاد مقاومتی و ... در حوزه بحث توسعه نوآوری علمی و اشتغال دانش بنیان و همچنین نوع دوستی، خدمات داوطلبانه،‌ عدالت محوری،‌ رضایت از زندگی،‌ بهداشت روانی و سلامت عمومی در حوزه اجتماعی برگزار می‌شود.


کاظمی گفت:‌ این مسابقات فرصت مناسبی است که دانشجویان می توانند نظرات و دیدگاه های خود را درمعرض عموم قراردهند .


وی درباره جوایز برندگان جشنواره نیز گفت: با همکاری سازمان های دیگر به اولین برگزیده این مسابقه در سطح استانی 10 میلیون ریال و در سطح کشوری 80 میلیون ریال و در سطح منطقه ای 20 میلیون ریال تعلق می گیرد.


در این نشست از پوستر چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان رونمایی شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار