۰۴ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۲۸۷۵
nashriat

چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با تقدیر از آثار و نشریات منتشر شده از فروردین ماه 1394 تا خردادماه 1395 برگزار می‌شود. این مراسم روز سه‌شنبه 11 آبان ماه 1395 از ساعت 14 در سالن همایش‌های دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار خواهد شد.


به گزارش عطنا، علیرضا قنبری، مسئول خانه نشریات دانشگاه با بیان این مطلب گفت: این جشنواره برای چهارمین دوره با حضور 48 عنوان از نشریات دانشجویی منتشر شده در بازه زمانی فوق که در 110 شماره منتشر شده‌اند برگزار می‌شود. همه نشریات منتشر شده، توسط دو نفر از داوران جشنواره‌های نشریات دانشجویی کشور مورد بررسی و داوری قرار گرفته است که نتایج نهایی داوری مشخص شده و در مراسمی که برگزار خواهد شد، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره است که طی دو روزهای 9 و 10 آبان در دانشکده علوم ارتباطات برگزار خواهد شد. برنامه این کارگاه‌های آموزشی بدین شرح است: کارگاه نقد و بررسی نشریات دانشجویی با تدریس هوشنگ قلندری روز یکشنبه 9 آبان از ساعت 9:30 تا 12:30 ، کارگاه گرافیک مطبوعاتی با تدریس محمود مختاریان روز یکشنبه 9 آبان 14 تا 17 ، کارگاه اخلاق و نقد رسانه‌ای با تدریس هدی غفاری دوشنبه 10 آبان از ساعت 10تا 12 و کارگاه نقد و بررسی نشریات دانشجویی با تدریس احمد کارخانه روز دوشنبه 10 آبان  از ساعت 15 تا 17:30 برگزار خواهد شد.


در این باره قنبری نکاتی را تاکید کرد:


✅ کارگاه‌های جنبی جشنواره به درخواست و پیشنهاد شما برگزار شده است. لازم است همت نموده، خود و سایر دست‌اندرکاران نشریه را ملزم به حضور و شرکت فعال در کارگاه‌ها بدانید.

✅ یکی از شاخص‌های افزایش حمایت‌های بعدی از نشریه؛ شرکت در این کارگاه‌ها می‌باشد.

✅ اعضای هیئت تحریریه یا همکاران نشریه را نیز تشویق به شرکت در کارگاه‌ها نمایید. چون آنها هم در تولید نشریه نقش بسزایی دارند.

✅ شرکت در کارگاه‌«اخلاق و نقد رسانه‌ای» را با توجه نیاز نشریات برای آگاهی ازشیوه صحیح نقد رسانه‌ای و اطلاع از قوانین مربوطه از ضروریات می‌دانم. همه فعالان نشریات خصوصاً مدیران مسئول نشریات سیاسی لازم است برای جلوگیری از مشکلات حقوقی و تقویت بنیه نقد مطبوعاتی خود در این کارگاه 2 ساعته و مفید شرکت نمایند.

✅ حداقل شرکت مدیرمسئول یا سردبیر هر نشریه در یکی از 4 کارگاه پیشنهاد شده الزامی است.

✅ از آنجا که کارگاه نقد و بررسی نشریات دانشجویی با حضور داوران جشنواره برگزار می‌شود، فرصت خوبی است تا با همراه داشتن نشریات خود جهت نقد و بررسی توسط صاحبنظران، از نقاط ضعف و قوت نشریه خود بیشتر آگاه شوید.

شایان ذکر است هزینه‌ثبت نام جهت حضور در کارگاه‌ها رایگان است و کسانی که مایل به شرکت هستند نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را به این شماره  09354785062 پیامک کنند. همچنین گواهینامه شرکت‌کنندگان بلافاصله پس از شرکت در کارگاه ارائه می‌شود.


 

photo_2016-10-23_16-19-21

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار