۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۱۸۹۷
bazdid-heat-e-araghi-21

سلام حسن طه، معاون علمی و بین‌المللی وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی جمهوری عراق و هیئت همراه، صبح امروز از دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.


به گزارش عطنا، هیئت آموزش عالی عراق به سرپرستی معاون وزارت آموزش عالی این کشور، پس از گفت‌‌وگو با رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، با معایشت رئیس دانشکده ارتباطات و معاون دفتر همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه، از بخش‌های مختلف این دانشکده بازدید به عمل آوردند.


در ابتدای این بازدید، محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم‌ارتباطات با نشان دادن سردیس پرفسور کاظم معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران، شخصیت علمی وی را به هیئت مهمان معرفی کردند.فرقانی در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره دانشکده علوم ارتباطات پرداخت و گفت: دانشکده ما در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، دانشجو می‌پذیرد که در مقطع کارشناسی سه گرایش مطالعات ارتباطی، روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی، در مقطع کارشناسی‌ارشد سه گرایش روزنامه نگاری، علوم ارتباطات و مدیریت‌رسانه و در مقطع دکتری، گرایش علوم ارتباطات دانشجو می‌پذیرد.


او با اشاره به این که دانشکده علوم‌ارتباطات در میان دیگر دانشکده‌های دانشگاه علامه، بیشترین تعداد دانشجوی خارجی را داراست، اظهار کرد: ما در حال حاضر در این دانشکده از کشورهای افعانستان، سوریه، تاجیکستان، جمهوری آذربایجان و .. دانشجو داریم که امیدواریم در سال‌های آینده میزبان دانشجویان عراقی نیز باشیم.


در ادامه، هیئت عراقی از مکان موقت کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی، جزوه‌های درسی پرفسور معتمدنژاد، کتاب‌های منتشرشده استادان این دانشکده و تعدادی از کلاس‌های درسی هر سه مقطع تحصیلی بازدید کردند


 رئیس دانشکده ارتباطات، به معرفی «پژوهشکده ارتباطات و فرهنگ‌پژوهی» و دفتر سایت خبری دانشگاه علامه، «عطنا» پرداخت و با اشاره به این که فعالیت عطنا در زمینه انتشار اخبار دانشگاه علامه طباطبائی و اخبار حوزه علوم انسانی کشور است، گفت: در عطنا از شخصیت‌های علمی و فرهنگی برجسته در زمینه‌های مختلف، مصاحبه‌های خبری تهیه و منتشر می‌شود.


همچنین هیئت عراقی از طبقه چهارم دانشکده، اتاق‌های دانشجویان دکتری و سالن شورا دانشکده بازدید کردند.


از نکات قابل توجه این بازدید این بود که اتاق و تندیس یادبود پرفسور معتمدنژاد مورد استقبال هیئت اعزامی از عراق قرار گرفت.


 


گزارش تصویری:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار