۱۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۱۵۳۸
sabt-e-nam-adabiat-11


مشاور عالی سازمان‌ سنجش‌ با اشاره به تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ۹۵ گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۴ مهرماه تمدید شد.


به گزارش عطنا، دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با مهر افزود: تمامی داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۵ که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.


وی افزود: مهلت انتخاب رشته جدید در مرحله تکمیل ظرفیت تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۴ مهرماه تمدید شده است.


توکلی خاطرنشان کرد: جدول کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی دیگر از کدرشته محل‌های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ علاوه بر کدرشته‌های قبلی، فردا یکشنبه ۱۸ مهر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.


وی گفت: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند نسبت به انتخاب ۲۰ کدرشته محل از میان کدرشته‌های اعلام شده اقدام کنند.


مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org جدول کدرشته‌محل‌هایی که در آنها پذیرش تکمیل ظرفیت صورت می‌پذیرد را مشاهده کنند و کد رشته‌های مربوطه را انتخاب کنند.


توکلی گفت: داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ سال‌ ۱۳۹۵ هستند لازم است در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و انتخاب رشته نسبت به واریز وجه مربوط از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار