۱۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۱۴۵۹
hadad-adel

رئیس بنیاد سعدی  همکاری خوب دانشگاه علامه طباطبائی با بنیاد سعدی را از ویژگی‌های مهم در برگزاری هشتاد وسومین دوره دانش افزایی دانست و گفت: با همراهی خوب دانشگاه، انصافا هیچ دغدغه مهمی برای ما در اجرای دوره ایجاد نشد و دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی کاملا مشفقانه، برادرانه و با مدیریت خوب با ما همدلی کردند و بسیار روان و راحت، دوره را به سرانجام رساندیم.


به گزارش عطنا و به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس بنیاد سعدی با بیان اینکه دوره‌های دانش افزایی علاوه بر اینکه دوره‌ای آموزشی برای فارسی آموزان است، یک دوره کارورزی مدیریتی برای ما در بنیاد سعدی است، گفت: به نظر من اولین و اصلی‌ترین مشکل ما در کشور، مشکل مدیریتی است.


غلامعلی حدادعادل رئیس بنیاد سعدی در مراسم تقدیر از همکاران این بنیاد برای برگزاری هشتاد و سومین دوره دانش افزایی زبان فارسی با اشاره به جنبه اقتصادی دوره‌های دانش افزایی و کم هزینه برگزار شدن این دوره‌ها در مقایسه با همایش‌های چند روزه و برنامه‌های مشابه بین المللی، اظهار کرد: اگر به همایش‌هایی از این قبیل، که با دعوت از میهمانان خارجی در ایران انجام می‌شود، بنگرید خواهید دید چه هزینه‌هایی دربر دارد در حالی که ما برای بیش از 200 فارسی آموز خارجی با اقامت یک ماهه و آموزش‌های تخصصی و بازدیدهای مختلف تفریحی و هزینه‌های جانبی و ... حدود 700 میلیون تومان هزینه کردیم.


وی با بیان اینکه دوره دانش افزایی تابستان، یکی از بزرگترین کارهای اجرایی و مدیریتی بنیاد سعدی در طول سال است که از چند ماه قبل دغدغه اجرای آن را داریم،گفت: من از مجموع همکاران بنیاد سعدی برای اجرای این کار دسته جمعی تشکر می‌کنم.


حدادعادل خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از امتیازات ما در منطقه و دنیای معاصر این است که کشور ما که دراطراف آن مشکلات زیادی وجود دارد، از امنیت برخوردار است و آرام‌ترین کشور در منطقه است. این ثبات و امنیت سرمایه ماست که جای شکر دارد.


حداد عادل، با بیان اینکه دوره‌های دانش افزایی علاوه بر اینکه دوره‌ای آموزشی برای فارسی آموزان است، یک دوره کارورزی مدیریتی برای ما در بنیاد سعدی است، گفت: به نظر من اولین و اصلی‌ترین مشکل ما در کشور، مشکل مدیریتی است. اگر مدیریت داشته باشیم به دنبال نداشته‌ها نمی‌رویم، بلکه به داشته‌هایمان نگاه می‌کنیم و بهترین استفاده را از آنها می‌بریم.


رئیس بنیاد سعدی، شعار «ما می‌توانیم» را شعار ارزشمندی دانست و گفت: اگر یک ملت به این شعار باور داشته باشد، می‌تواند جهش کند. مدیریت فقط در ساخت سد و جاده و تجهیزات امنیتی نیست، بلکه مهمتر از آن جنبه نرم افزاری است که در مدیریت آن، دستاوردهای مهمی نهفته است؛ بنابراین شیوه مدیریت و نظم در امور اجرایی است که کارها را به خوبی پیش می‌برد.


حداد عادل ادامه داد: اگر ما دوره‌های دانش افزایی را با یک مدیریت منطقی و مسئولانه برگزار کنیم یک تصویر مادام العمر و مثبت در ذهن فارسی آموزان خارجی و دیگرانی که شاهد اجرای این برنامه هستند، ایجاد می‌شود و این یک دستاورد خوب است که من در بازدید از روند اجرایی هشتاد و سومین دوره دانش افزایی و حضور در برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه مشاهده کردم.


رییس بنیاد سعدی با اشاره به ایفای نقش فعالانه، مسئولانه و منسجم همکاران بنیاد سعدی در بخش‌های مختلف دوره دانش افزایی، همکاری خوب دانشگاه علامه طباطبایی با بنیاد سعدی را نیز از ویژگی‌های مهم در برگزاری هشتاد وسومین دوره دانش افزایی دانست و گفت: با همراهی خوب دانشگاه، انصافا هیچ دغدغه مهمی برای ما در اجرای دوره ایجاد نشد و دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی کاملا مشفقانه، برادرانه و با مدیریت خوب با ما همدلی کردند و بسیار روان و راحت، دوره را به سرانجام رساندیم.


وی با اشاره به میزبانی و همکاری خوب شهرداری و دانشگاه اصفهان از فارسی آموزان حاضر در هشتاد و سومین دوره دانش افزایی و تقدیر از آنها، گفت: سفر امسال فارسی آموزان به اصفهان به شکل بهتری برگزار شد و امیدوارم سال آینده برنامه سفر به شیراز را نیز برای فارسی آموزان ترتیب دهیم تا آرامگاه حافظ و سعدی را از نزدیک ببینند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار