۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ۰۹:۴۸
کد خبر: ۴۹۵۶۵
Daneshju

جلسه شوراهای صنفی با مسئولان سازمان امور دانشجویان روز گذشته برگزار شد اما اعضای این شورها از نبود نمایندگان تمامی شوراهای صنفی در این جلسه اعتراض داشتند.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، اعضای شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور روز گذشته جلسه‌ای ۲ ساعته با مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و معاونان این سازمان داشتند اما در این جلسه تنها نماینده ۲۰ شورا دعوت شده بودند.


به گفته این دانشجویان درحال حاضر ۸۰ شورای صنفی دانشجویی در دانشگاه‌های کشور وجود دارد که مسئولان سازمان امور دانشجویان برای برگزاری جلسه پیگیری مطالبات دانشجویان تنها از نمایندگان ۲۰ شورای صنفی دعوت کرده بودند.


این دانشجویان به نحوه دعوت سازمان امور دانشجویان اعتراض داشتند و معتقد هستند که این سازمان باید جلسه‌ای تشکیل دهد و نمایندگان تمامی شوراهای صنفی را در این جلسه دعوت کند تا همه این افراد بتوانند درخصوص مسائل دانشجویان صحبت کنند.


اعضای شوراهای صنفی دانشجویی کشور معتقد هستند که باید در جلسه دیگری مطالبات این دانشجویان اعم از رفع مشکل سنوات دانشجویان و موضوع اجازه برگزاری نشست شوراهای صنفی با حضور نمایندگان تمامی شوراهای صنفی بررسی و تصمیم‌گیری شود.


این دانشجویان تاکید دارند که اعضای شوراهای صنفی بر سر مواضع خود باقی می‌مانند و جلسه‌ای که افراد آن گزینشی انتخاب شده باشند را به رسمیت نمی شناسند.


اواخر مردادماه سال جاری اعضای شوراهای صنفی دانشجویی دانشگاه‌های کشور، به دلیل لغو نشست این شوراها در دانشگاه شیراز مقابل وزارت علوم تجمع کردند و به نشانه اعتراض نشست خود را در مقابل این وزرات‌خانه برگزار کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار