۰۶ شهريور ۱۳۹۵ ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۸۲۳۹
Zan-khanevade-resaneh

دبیر کارگروه رسانه معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: داوری نهایی آثار ارسال شده به جشنواره زن، خانواده و رسانه نیمه مهرماه به پایان می‌رسد و نتیجه داوری از طریق پیامک به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.


به گزارش عطنا، زهره آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: معیارهای داوری شامل خلاقیت و جذابیت موضوع، ساختار حرفه‌ای مناسب، رعایت اصول نگارش، انسجام و پیوستگی متن، پاسخگویی به نیازهای مخاطب، زبان و نثر مناسب، تازگی و جامعیت اطلاعات و روشنی و درستی است و داوری اولیه آثار تا دو هفته آینده تمام می‌شود.


وی با اشاره به برگزاری دو پنل در جشنواره زن، خانواده و رسانه گفت: این پنل‌ها با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده، دانشگاه علامه  طباطبائی و یونسکو پس از افتتاحیه، برپا می‌شود و تاکنون حضور دکتر محمدمهدی فرقانی، دکتر هادی خانیکی، دکتر حسین راغفر و سعدالله نصیری قیداری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران- در این پنل‌ها قطعی شده است.


دبیر کارگروه رسانه معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری افزود: پنل اول «رسانه‌ها و عدالت جنسیتی» نام دارد و در آن به نقش رسانه‌ها در کاهش نابرابری در موضوع زنان، جایگاه و نقش زنان در رسانه و نقش رسانه‌ها در توسعه عدالت اجتماعی با رویکرد هدف گذاری در برنامه‌های ملل متحد پرداخته می‌شود.«زنان ، مسئولیت اجتماعی و رسانه‌ها»، عنوان دومین پنل است که به زنان ، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، زنان و شبکه‌های اجتماعی؛ فرصت ها و چالش ها و زنان ، تحکیم بنیان خانواده، مسئولیت اجتماعی؛ اموزش و مهارت آموزی می‌پردازد.


آشتیانی در پایان گفت: قرار است هر یک از استان‌های کشور خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه اجتماعی بویژه زنان را برای شرکت در این پنل‌ها معرفی کنند و استانداری‌ها این کار را آغاز کرده‌اند.


جشنواره زن، خانواده و رسانه هفته دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار