۰۱ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۸۲۳
images

اولین کرسی آزاد اندیشی دانشگاه علامه با رویکرد جدید یکشنبه 3 اسفند از ساعت 15 الی 17 در سالن شورای دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می شود.



به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) ، موضوع این کرسی "سیاست های فرهنگی دولت یازدهم" می باشد و متولی آن نیز واحد جدید التاسیس کرسی های آزاد اندیشی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی است.


همچنین در این برنامه نمایندگان بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص سیاست فرهنگی دولت حسن روحانی و عملکرد علی جنتی وزیر کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی مناظره خواهند کرد.


به نظر می رسد که حضور نماینده ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کرسی نظیر حسین نوش آبادی سخنگوی این وزارت خانه می تواند در برگزاری مطلوب و اثربخش این مناظره نقش بسزایی داشته باشد.


گفتنی است که پس از عملکرد ضعیف تشکلهای اسلامی و دانشجویی دانشگاه های کشور و به ویژه دانشگاه علامه طباطبائی ، دکتر ذکیانی معاون فرهنگی دانشگاه علامه شخصاً نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده و با تاسیس واحدی به نام کرسی های آزاد اندیشی در معاونت و مدیریت مستقیم بر آن سعی در تحقق مطالبه ی جدی مقام معظم رهبری در  خصوص کرسی ها و مناظرات دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار