۰۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۸۰۶۲
behdasht darman allame


قاسم مولایی، شهردار منطقۀ 22 تهران، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی را به خاطر نقش مؤثر در ارتقای سطح سلامت شهروندان، مورد تقدیر قرار داد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، مهندس قاسم مولایی شهردار منطقه 22 تهران و همچنین حسین قدس‌ولی شهردار ناحیه یک منطقه 22 به مناسبت فرارسیدن روز پزشک، با ارسال لوح های یادبودی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان تقدیر و تشکر کردند.


در متن لوح تقدیر شهردار منطقه خطاب به دکتر زهره حسینی مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه آمده است :«سرکار خانم دکتر حسینی؛ مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی؛ تلاش برای حفظ و ارتقای سلامت انسان ها امری الهی و ارزشی ستودنی است و حرکت در این مسیر موهبتی از سوی خداوند است. به مصداق آیه شریفه «و من شکر فمانما لنفسه» و به شکرانه توفیق خدمت‌گزاری، ضمن تبریک روز پزشک شایسته است از تلاش‌های بی‌شائبه و زحمات صادقانه جناب‌عالی در خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه، کمال تشکر و تقدیر را داشته باشم. با امید به اینکه همواره توافیق رفیق طریق سعادت و سلامت شما باشد. قاسم مولایی؛ شهردار منطقه 22 »


لازم به ذکر است این لوح ها در روز پزشک با حضور معاون شهردار منطقه و نیز شهردار ناحیه یک در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه، به دکتر زهره حسینی، مدیر مرکز بهداشت و درمان و دکتر پوران شریفان پزشک دانشگاه اهدا شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار