۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۶۱۳۶

 


konkoor


دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۵ در تمام گروه‌های آزمایشی منتشر شد و داوطلبان از ۲۳ مرداد می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی منتشر شده است.


هر دفترچه شامل مقدمه و نکات مهم، توضیحات و شرایط و ضوابط کلی پذیرش دانشجو،‌ گزینش دانشجو، انتخاب رشته، جدول زیرگروه‌ها، ضرایب، ظرفیت و کدرشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی مربوطه است.


همچنین هر دفترچه شامل پیوست‌های جداول کارایی لازم اعضاء در رشته‌های مختلف تحصیلی، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، جداول نام واحدها و مراکز دانشگاه‌های پیام نور و شهرستان‌های تحت پوشش هر مرکز یا واحد و فرم پیش نویس انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ است.


به گزارش عطنا، به گفته توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، از تعداد ۸۶۰ هزار نفر که در از آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت نام کردند تعداد ۷۲۲ هزار داوطلب در جلسه کنکور حاضر بودند که همگی افراد مجاز به انتخاب رشته شده اند.


شایان ذکر است پیش از این قرار بود فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص در روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شود که این موضوع به روز شنبه ۲۳ مرداد موکول شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار