۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۶۰۴۶

zarghami


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فعالیت در حوزه‌های علوم انسانی و کاربردی سازی این حوزه کار بسیار سختی و نیازمند  برنامه‌ریزی است.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری فرهنگی امید در دانشگاه صنعتی شریف گفت: برای فعالیت و کاربردی سازی حوزه هایی مانند علوم انسانی، تبلیغات، رسانه و فرهنگی باید  برنامه‌ریزی های زیادی صورت گیرد چرا که این حوزه‌ها دارای پیچیدگی های خاصی هستند.


وی افزود: در حوزه های علوم انسانی و مباحث فرهنگی و رسانه نیازمند درک صحیح هستیم تا بر اساس آن رضایتمندی را مشخص کرده و بر اساس رضایتمندی مکانیزم های کاربردی سازی تدوین شود.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به موضوع مولتی مدیا اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود فناوری ها اکنون زمان ارائه اطلاعات از طریق بسته بندی های کوتاه است و افرادی که قصد دارند در حوزه رسانه و فرهنگی فعالیت کنند باید به این موضوع توجه داشته باشند.


ضرغامی خاطرنشان کرد: با ایجاد مراکز ایده پرور می‌توانیم زمینه فعالیت جوانان در حوزه‌های مختلف را فراهم کنیم و مراکز شتاب دهی نوآوری در این زمینه نقش مهمی خواهند داشت.


وی خاطرنشان کرد: جای خالی استفاده از نیروهای مستعد و دارای ایده در کشور بسیار خالی است و باید برای این موضوع  برنامه‌ریزی کنیم که راه اندازی مراکزی مانند شتاب دهی فناوری می‌تواند به این موضوع کمک کند.


ضرغامی تاکید کرد: امروز جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود و من در این جلسه در خصوص راه اندازی مراکز شتاب دهی نوآوری صحبت می‌کنم تا این مراکز بیشتر از گذشته در کشور شناسانده شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار