۰۷ مرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۴۷
کد خبر: ۴۴۹۱۲

Monazereنخستین دوره مناظرات ملی دانشجویان دانشگاه های مازندران از پنجمین دوره مناظرات ملی کشور در دانشگاه مازندران به کار خود پایان یافت.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، رمضان مهدی‌زاده دبیر برگزاری مسابقات ملی مناظرات دانشجویی مازندران در اختتامیه این مسابقات اظهار کرد: با توجه به اهمیت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از دیدگاه مقام معظم رهبری، جهاددانشگاهی کشور اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است و امسال پنجمین دوره این رقابت‌ها در سراسر کشور برگزار شد.


وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در سه مرحله‌ی استانی که در تیر ماه در تمام استان‌ها به اتمام رسید، منطقه‌ای در مهرماه و مسابقات کشوری در آذر ماه برگزار می‌شود.


مهدی‌زاده با اشاره به اینکه مناظرات دانشجویی در واقع یک فرصت و تمرینی برای دانشجویان است تصریح کرد: این مسابقات موجب می‌شود تا دانشجویان در آینده به یک فرد موثر تبدیل شوند.


دبیر برگزاری مسابقات ملی مناظرات دانشجویی مازندران گفت: این مسابقات در تیم‌های چهار نفره به سرپرستی یک عضو هیئت علمی و به‌صورت تک حذفی با حضور 39 نفر مرد و 9 نفر خانم در دانشگاه مازندران برگزار شد.


وی با بیان اینکه 12 تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند، خاطرنشان کرد: 17 نفر از دانشگاه مازندران، 9 نفر از علوم پزشکی بابل، 9 نفر از دانشگاه نوشیروانی بابل، 4 نفر از دانشگاه‌های آزاد، 3 نفر از علوم پزشکی مازندران و یک نفر از دانشگاه غیرانتفاعی در این مسابقات حضور داشتند.


مهدی‌زاده تصریح کرد: تیم نخست مازندران باید در مهرماه که مسابقات منطقه‌ای برگزار می‌شود با تیم‌های برنده دانشگاه‌های تهران و تیم نخست گیلان مناظره کنند.


مسابقات رده بندی و فینال مناظرات دانشجویی دانشگاه مازندران برگزار شد و تیم‌های رویش از دانشگاه نوشیروانی بابل، تیم تبیین از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و تیم شهید بهشتی از دانشگاه کشاورزی ساری به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.


در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات، حسینی رئیس جهاد دانشگاهی واحد مازندران، معاون فرهنگی دانشگاه مازندران، مدیر فرهنگی دانشگاه مازندران، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران حضور داشتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار