۰۴ مرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۲۱
کد خبر: ۴۴۵۶۱

جلسه جمع‌بندی نظرات داوری طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری فراخوان اسفند 94 ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی با حضور 34 نفر از اساتید حوزه‌های روانشناسی، علوم اعصاب، آموزش و پرورش، زبانشناسی، مدلسازی و فناوری‌های شناختی در محل پژوهشکده علوم شناختی واقع در شهر جدید پردیس برگزار شد.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، در جلسه هم اندیشی که در حاشیه جلسه بررسی طرح‌ها برگزار شد، مجید نیلی رئیس گروه پژوهش، فناوری و توسعه زیرساخت، ستاد شناختی ضمن بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری جلسات داوری به این شکل، همفکری و همگرایی است، از آغاز به کار آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز طی روزهای آینده خبر دادند.


همچنین وی گزارشی در مورد فعالیت‌های بین‌المللی ستاد از جمله همکاری با برزیل، روسیه و تعریف پروژه مشترک با آکادمی علوم چین ارائه کرد.


مدیر گروه پژوهش، فناوری و زیرساخت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی از عزم جدی ستاد در حمایت از طرح‌های پروژه محور و در قالب گروه‌های علمی و فناور اولویت الف خبر داد و در پایان در مورد موفقیت گروه ایمپلنت‌های مغزی در تعریف، بررسی و تصویب RFP در این زمینه ابراز خرسندی کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار