۱۳ تير ۱۳۹۵ ۰۲:۲۰
کد خبر: ۴۲۸۱۹


Maleki-2


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: ملت مسلمان ایران با همان شور و حرارتی که سالها پیش در روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر می‌دادند، این بار همان شعارها را با شور بیشتری تکرار خواهند کرد.


به گزارش عطنا، حسن ملکی روز جمعه در گفت وگو ایرنا اظهار داشت: مردم ایران لازم است به شکل مستمر با بهره گیری از رسانه‌های مختلف دشمن اصلی را معرفی کنند و این موضوع مهمی است که رهبر معظم انقلاب در تمام سالهای گذشته و امروز در معرفی چهره دشمن به خوبی اقدام می‌کنند.


وی افزود: آنچه که ضرورت دارد برای ملت مسلمان ایران تبیین شود اینکه، مردم ما یک دشمن قسم خورده دارد و دشمنی اش با ما تمام شدنی نیست ؛ مگر اینکه یا ماهیت او عوض شود و یا ماهیت ما و این نیز امکانپذیر نیست.


ملکی خاطرنشان کرد: دشمن اصلی ایران اسلامی، آمریکا است و ایادی او نیز دشمن اصلی ما محسوب می‌شوند و این دشمن اصلی را مدام باید مطرح ساخت و اسرائیل هم با استکبار معنی پیدا می‌کند.


وی اضافه کرد: اسرائیل به عنوان یک رژیم جعلی به این خاطر بوجود آمده که دنیای استکبار در خاورمیانه به تعبیر آنها دارای یک پایگاه و یک قدرت منطقه ای باشد تا کشورهای اسلامی که برای نیل به آزادی مانند فلسطین تلاش می‌کنند، تضعیف و یا حرکت آنها را کم رنگ سازند.


به گفته ملکی، قیام‌های مردم مظلوم و ستم کشیده منطقه که به شکل جنبش‌های آزادیبخش امروز شاهد هستیم، با سرکوب و گلوله از بین نخواهد رفت و این خواسته دشمن هیچگاه تحقق نمی یابد.


امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرده اند و در این روز مسلمانان سراسر دنیا به ویژه مردم مسلمان و انقلابی ایران در یک راهپیمایی سراسری جنایات رژیم اشغالگر قدس در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم و پشتیبانی خود را از فلسطینیان اعلام می‌دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار