۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۲۱۷

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) ، با توجه به آغاز فصل مسابقات ورزشی دانشگاه های منطقه یک کشور ، حضور پررنگ تیم های ورزشی دانشجویی و کارکنان در رشته های مختلف ورزشی نوید توسعه ورزش قهرمانی در دانشگاه علامه را می دهد.


در بخش کارکنان تیم های دانشگاه علامه طباطبایی در رشته های تنیس روی میز (به میزبانی دانشگاه تهران) و والیبال ( به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس) در شرف انجام است. همچنین تیم فوتسال کارکنان دانشگاه رقابت خود را با دانشگاه های منطقه یک کشور از 28 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه خواجه نصیر طوسی آغاز خواهد کرد.


در بخش دانشجویی بعد از برگزاری مسابقه سیمولتانه با احسان قائم مقامی شطرنج بازان برتر از سوی ایشان انتخاب و به مسابقات کشوری که از تاریخ 29 بهمن به میزبانی دانشگاه شریف برگزار می گردد معرفی شدند. همچنین در رشته فوتسال پسران با تمرینات خوب و منظم و آمادگی این تیم در رویایی دوستانه با تیم های لیگی تهران که در سالن ورزشی پردیس دهکده انجام می شود راهی مسابقات لیگ منطقه ای خواهند شد که این مسابقات با دیدار تیم های امیر کبیر و علامه طباطبایی از هفتم اسفند آغاز میشود. هرچند رقابت با دانشگاه های برخوردار از ورزشکاران ملی پوش همچون دانشگاه تهران، خوارزمی و ... دشوار به نظر می رشد اما با تلاش و پشتکار دانشجویان در رشته های مختلف ورزشی دستیابی به مدال و مقام دور از دسترس نیست.


IMG_1163


IMAG0295


IMAG0334

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار