۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۴۸
کد خبر: ۴۰۸۲۶

به گزارش عطنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید‌رضا مقامی در خصوص تغذیه دانشجویان در ماه رمضان، اظهار داشت: در دانشگاه علامه طباطبائی به تغذیه دانشجویان همیشه توجه شده است. به لحاظ غذایی امسال نخستین سالی است که در سحر غذای گرم به دانشجویان ارائه می‌شود. در افطار نیز دو نوع خوراک در نظر گرفته‌ایم و مشکلات سال‌های گذشته را حل کرده‌ایم.


وی افزود: به لحاظ کیفیتی تمام موارد را رعایت کرده‌ایم و برنامه‌ی متنوع غذایی برای دانشجویان در افطار داریم و در سحری نیز میوه در نظر گرفته‌ایم.


مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی درباره برنامه‌های دانشگاه علامه در ماه رمضان بیان کرد: با توجه به مصادف شدن ماه رمضان بازمان امتحانات دانشجویان فعالیت‌های خاصی نمی‌توانیم داشته باشیم چراکه در این ایام دانشجویان باید درس بخوانند.


وی ادامه داد: در دوران امتحانات تلاش خود را می‌کنیم تا آرامش و آسایش را برای دانشجویان فراهم آوریم و اضطراب را از آن‌ها دور کنیم.


مقامی درباره زمان تعطیلی خوابگاه‌ها درترم جاری عنوان کرد: زمان تعطیلی خوابگاه‌ها 31 خرداد است.


مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی یادآور شد: برای ترم تابستان دو خوابگاه را برای دانشجویان ارشد و دکتری در نظر گرفته‌ایم. البته با توجه به ارائه نشدن ترم تابستانی این تعداد خوابگاه جوابگوی تمام دانشجویان متقاضی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار