۰۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۹۸۲۸

EMAM REZA


«همایش ملی اخلاق در سنت و سیره امام رضا» آبان ماه 95 در دانشگاه علامه برگزار می‌شود، اسکندری دبیر اجرایی این همایش گفت: در حال برنامه‌ریزی برای اجرای هرچه بهتر این همایش هستیم.


یوسف اسکندری در حاشیه جلسه‌ی کمیته اجرایی همایش، در گفت‌وگو با خبرنگار عطنا به اهمیت «همایش ملی اخلاق در سنت و سیره امام رضا (ع)» اشاره کرد و گفت: دانشگاه علامه بهترین میزبان این همایش خواهد بود.


وی ضمن توضیح در مورد همایش و اقدامات اجرایی آن، از حسن اعتماد دبیر همایش دکتر ملکی تشکر و اظهار امیدواری کرد که برنامه‌ریزی این همایش به بهترین نحو انجام شود.


اسکندری افزود: وزارت علوم و بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) دو نهاد همکار در اجرای این همایش هستند که اقدامات خود را برای اجرای این همایش شروع کرده‌اند.


دبیر اجرایی این همایش اضافه کرد: پنج دانشگاه در برگزاری همایش ملی در موضوعات رضوی فعالیت دارند.


اسکندری یادآور شد: در این زمینه همچنین یکی از دانشگاه‌های داخل کشور، همایش اخلاق رضوی را در سطح بین‌المللی برگزار می‌کند.


وی مطابقت موضوع اخلاق در همایش را با رسالت دانشگاه علامه به عنوان دانشگاه علوم انسانی از یک طرف و شیوه‌ی مدیریت اخلاقی ریاست دانشگاه دکتر سلیمی را از طرف دیگر اتفاق مبارکی برای برگزاری این همایش دانست و اظهار داشت: انتخاب این موضوع حاصل تدبیر و پیگیری‌های معاونت فرهنگی دانشگاه علامه است.


اسکندری در انتهای سخنانش تصریح کرد: در جهت اجرای موثرتر این همایش، جشنواره‌ی فرهنگی هنری در موضوعات شعر و داستان، فیلم و عکس، هنرهای تجسمی و تئاتر با محوریت فرهنگ رضوی توسط کانون‌های دانشگاه علامه نیز برگزار می‌شود.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار