۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۴۲
کد خبر: ۳۷۲۲۵

Entesharat-Allame2


مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه، 8 عنوان کتاب شامل آثار تالیفی و ترجمه اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی را چاپ و روانه بازار نشر کرد.


به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی، این آثار با عنوان‌های: آسیبهای سندرومی در ورزش و فعالیت بدنی؛ شناسایی و درمان، بازگشت به حالت اولیه برای عملکرد ورزشی، آسیای مرکزی بعد از 2014، جانشین پروری مدیران، مجموعه مقالات همایش ملی شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ بستری برای آموزش و یادگیری، حقوق حمل و نقل بین الملل جاده ای، بررسی کنوانسیون های سی.ام.آر و تیر، مقیاس های سنجش در روان پزشکی سالمندی است که از سوی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی چاپ و منشر و روانه بازار نشر شده است. دانشجویان و علاقمندان برای تهیه این آثار می توانند به کتابفروشی های انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی مراجعه کنند.


لازم به ذکر است کلیه کتب های انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی برای دانشجویان با 15درصد تخفیف و در مدت برگزاری نمایشگاه با همین درصد تخفیف در غرفه انتشارات دانشگاه ارئه می‌شود.


آثار منتشر شده به این شرح است:


1- آسیب‌های سندرومی در ورزش و فعالیت بدنی، شناسایی و درمان تالیف: رامین بلوچی


2- بازگشت به حالت اولیه برای عملکرد ورزشی تالیف: کریستف هاوس ورث، اینگیو موجیکا ترجمه:رسول اسلامی، صادقامانی، امین عیسی نژاد


3- آسیای مرکزی بعد از 2014 تالیف: استفان جی بلانک ترجمه: سیدحسن میرفخرائی


4- جانشین پروری مدیران تالیف: دکترسعیدغیاثی ندوشن


5- مجموعه مقالات همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی: بستری برای آموزش و یادگیری به کوشش: غلامرضا ذکیانی، اسماعیل زارعی زوارکی، احسان طوفانی، رها عابدی


6- حقوق حمل و نقل بین الملل جاده ای، بررسی کنوانسیون های سی.ام.آر و تیر تالیف: منصور جباری قرهباغ


7- مقیاس های سنجش در روان پزشکی سالمندی ترجمه: عبدالله معتمدی


8- کمره نامه تالیف دکتر مرتضی فرهادی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار