۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۳:۲۹
کد خبر: ۳۷۰۴۶
riazi2

چهارمین همایش ریاضیات و علوم انسانی 22 و 23 اردیبهشت ماه جاری با حضور استادان و صاحب‌نظران رشته ریاضی در دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه برگزار می‌شود.


به گزراش عطنا، دکتر محمد جواد ممقانی جلوداری دبیر علمی این همایش و عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی و رایانه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه ضمن اعلام این خبر افزود: این همایش دو روزه با هدف فراهم آوردن زمینه های تبادل نظر بین فعالان بازار سرمایه و استادان دانشگاه در زمینه ی ریاضیات مالی و مهندسی مالی، شناسایی زمینه های تحقیقاتی مورد نیاز بازار سرمایه از سوی فعالان دانشگاهی و هدایت تحقیقات به سوی رفع نیاز های واقعی کشور برگزار می‌شود.


وی با اشاره به ضرورت نزدیکی و ارتباط بیشتر دانشگاه با حوزه کاربرد افزود: شناسایی مسایل آموزشی مورد نیاز بازار سرمایه و ایجاد زمینه برای تغییرات متناسب در برنامه های آموزشی، آشنا کردن  بازار های پولی و مالی با رشته های تحصیلی ریاضیات مالی و مهندسی مالی و همچنین فراهم آوردن امکان هم اندیشی و تبادل نظر بین مدرسین و کاربران ریاضیات در شاخه های مختلف علوم انسانی از جمله مهم ترین اهداف این همایش دو روزه برشمرد.


لازم به ذکر است آقایان دکتر عبده تبریزی، دکتر صفدری، دکتر دهناد از سخنرانان اصلی این همایش هستند و طی برگزاری همایش، مقالات برگزیده ارسال شده و نیز کارگاه های آموزشی مرتبط ارائه و برگزار می‌شود.


riazi


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار