۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵
کد خبر: ۳۶۳۵۵
roozname-negaran

انجمن علمی دانشجویی روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبائی، نشستی را با عنوان بررسی «چالش‌های معیشت روزنامه‌نگاران» برگزار می‌کند.
به گزارش عطنا این نشست که سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۹۵، از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می‌شود، در دو پنل جداگانه به بررسی تجارب معیشتی و راهکارهای ارتقای معیشت روزنامه‌نگاران و خبرنگاران می‌پردازد.
پنل اول با موضوع تجارب معیشتی روزنامه‌نگاران است که در آن، محمد بلوری روزنامه‌نگار پیش‌کسوت و بنیان‌گذار حادثه‌نویسی مطبوعات ایران، و محمود مختاریان، مدرس روزنامه‌نگاری و مدیر تحریریه در نشریات مختلف، دیدگاه‌های خود را ارائه می‌کنند.
موضوع راهکارهای ارتقای معیشت روزنامه‌نگاران، محور پنل دوم است که در آن فریبرز بیات اولین سردبیر فصل‌نامه‌ی رسانه و دانش‌آموخته‌ی دکتری علوم اجتماعی، محمدتقی روغنی‌ها مدیرعامل مؤسسه‌ی مطبوعاتی ایران و مدرس روزنامه‌نگاری، و کامبیز نوروزی، حقوق‌دان و عضو سابق هیئت‌منصفه‌ی دادگاه مطبوعات، به ارائه دیدگاه‌های خود می‌پردازند.
این نشست در سالن شهید همت دانشکده‌ی علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبائی، به نشانی: تهران، انتهای غربی بزرگراه همت، دهکده‌ی المپیک، میدان دهکده، دانشگاه علامه طباطبائی (ره) برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان بلامانع است.


photo_2016-05-01_13-29-46

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار