۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴
کد خبر: ۳۶۱۵۵
Sayyari (2)

Sayyari (1)


امیر دریادار سیاری گفت: آبادی مکران هدف کشور است و فعالیت دانشجویان هم مثمر ثمر بوده و این عزیزان باید منطقه را بیشتر بشناسند، به کارهای کلان بیشتر فکر کنند و خواسته‌ها را به مسئولین کشور منتقل کنند.


امیر دریادار سیاری در گفت‌وگوی اختصاصی با عطنا درباره علت موفقیت نیروی دریایی در سال‌های اخیر گفت: دلیل موفقیت‌هایی که در سال‌های اخیر پیش آمده ولایت مداری نیروی دریایی است و تمام تلاش و افتخار ما این است که فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری به‌طور دقیق اجرا می‌کنیم و چون ایشان هدف‌شان بسیار مقدس است و با وجود انسان‌هایی که مشکلات کشور را درک می‌کنند و با تمام وجود آمادگی دارند تا این مسائل حل شود به نتیجه مطلوب هم می‌رسیم.


وی در خصوص آبادی منطقه مکران و تلاش دانشجویان دانشگاه علامه در این زمینه گفت: آبادی مکران هدف کشور است و فعالیت دانشجویان هم مثمر ثمر بوده و این عزیزان باید منطقه را بیشتر بشناسند، راه‌های پیگیری را بهتر درک کنند، به کارهای کلان بیشتر فکر کنند و خواسته‌ها را به مسئولین کشور منتقل کنند چون انجام این‌گونه امور مطمئناً بیشتر از کارهای جزئی اثرگذار است. تدبیر رهبر انقلاب بر این مساله قرار گرفته است و انشاالله روزبه روز وضعیت بهتر پیش می‌آید و این‌ها همه میراث‌های قبل از انقلاب است.


سیاری درباره کمک و همکاری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علوم انسانی با نیروی دریایی عنوان کرد:  دانشجویان علوم انسانی می‌توانند در پروژه ها و نظریه پردازی ها به ما کمک کنند و به نیروی دریایی و مصلح نزدیک شوند.


او ادامه داد: جهاد نیروی دریایی هم اکنون نیرو می پذیرد که نوعی ارائه پژوهش و تحقیقات را جایگزین خدمت سربازی می‌کند. این طرح برای دانشجویان ارشد و دکتری است و اگر کسی پروژه ای در زمینه نیروی انسانی دارد ارتباط برقرار کند و با اتمام کار خود از مزایا هم برخوردار شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار