۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ۱۳:۵۸
کد خبر: ۳۴۱۰۹

2045591به گزارش عطنا به نقل از مهر، فضل ا... ایرجی کجوری گفت: گردهمایی مشترک معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور پایان فروردین ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.


وی افزود: این نشست به منظور بررسی، تحلیل و بحث و تبادل نظر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در سال ۹۴، همچنین ایجاد فضای تعامل و همفکری میان مسئولان فرهنگی دانشگاه ها و وزارت علوم به منظور برنامه ریزی و هماهنگ سازی هرچه بهتر فعالیت های دینی، فرهنگی، اجتماعی و هنری دانشجویی سال ۹۵ تدارک دیده شده است.


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: در این گردهمایی که از ۳۱ فروردین آغاز و تا ۳ اردیبهشت ادامه می یابد، کمیسیون های تخصصی مختلفی در حوزه های فعالیت های قرآنی، تشکل های دانشجویی، اطلاع رسانی، نشریات و کانون های فرهنگی و هنری تشکیل خواهد شد، همچنین گارگاه های آموزشی با عناوین مدیریت فعالیت های داوطلبانه دانشجویی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دانشگاه، برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی، فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی ویژه مدیران فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: نتایج ۲ طرح پژوهشی پیرامون تحلیلی سیاستگذاری فرهنگی در دانشگاه و افکار سنجی دانشجویی در این گردهمایی به اطلاع معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه ها نیزخواهد رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار