۰۴ فروردين ۱۳۹۵ ۱۷:۱۱
کد خبر: ۳۲۹۶۹

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: برای سال 95سه اولویت و محور کلی در مولفه های بین المللی شدن، کارآفرینی شدن و گسترش اخلاق و توسعه فرهنگی در دستور کار است.


به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، مجید سرسنگی اظهارکرد: یکی از رویکردهای دانشگاه تهران در سال 95 گسترش فرهنگ دین مداری در بین دانشجویان است.


وی افزود: ایجاد نشاط و امید درجامعه دانشجویی، داشتن تولیدات فرهنگی برای دانشجویان و اقشار دانشگاهی، حمایت بیشتر ازتشکل های دانشجویی، توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی، تشویق و ترغیب دانشجویان برای مشارکت پذیری فعالیت های اجتماعی، حمایت بیشتر از تشکل های اسلامی از جمله دیگر اقداماتمان در سال 95 خواهد بود.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: همچنین کار در دو حوزه اعضای هیات علمی و کارکنان طی سال 95 در دستور کارخواهد بود و این درحالی است که در گذشته کمتر به مسائل فرهنگی آنان پرداخته شده است.


وی ادامه داد: همچنین ازدیگر اولویت های دانشگاه درسال 95، گسترش آموزش های فرهنگی و اجتماعی، برگزاری جشنواره های 'انجمن های علی'، ' کانون های فرهنگی و هنری' و 'نشریات دانشجویی' است.


وی یادآورشد:جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویان نیز درسال 95 در دستور کاراست که با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم و سازمان اسناد و کتابخاه ملی برگزار خواهیم کرد.


سرسنگی خاطرنشان کرد: این جشنواره درچند محور'هنری' همچون نمایشنامه نویسی، فیلمنامه ومجموعه عکس،' ادبی' همچون داستان های کوتاه، بلند، رمان، خاطره نویسی و گزارش نویسی، 'دینی و اجتماعی' و غیره برگزار خواهد شد.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران اظهارداشت: همچنین جشنواره های فیلم و عکس، تجسمی، ادبی را نیز با کمک وزارت علوم در طول سال 95 برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار