۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۱۰
کد خبر: ۳۰۵۵۹۹

عطنا- تیم ملی والیبال برزیل که در روز جمعه ۱۲ مرداد از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف مصر رفته بود، طی سه دست و با نتیجه ۲۵-۱۱، ۲۵-۱۳ و ۲۵-۱۶ به پیروزی رسید تا یک برد شیرین، آسان و قاطعانه را در مقابل مصر با نتیجه ۳-۰ بدست بیاورد.

برزیل دست اول را بسیار خوب شروع کرد و کم کم اختلاف امتیاز خود با مصر را افزایش داد و در نتیجه ۸-۴ به ۴ امتیاز و در نتیجه ۱۴-۸ به ۶ امتیاز رسید، این اختلاف امتیازی همچنان بالاتر رفت و برزیل در نهایت دست اول را با نتیجه ۲۵-۱۱ و با اختلاف ۱۴ امتیازی به پایان رساند تا ۱ بر صفر از حریف خود در دست شماری پیش بیفتد.

مصر در دست دوم وضعیت بهتری را در امتیازات اول با برزیل داشت و ۲ تیم تا امتیاز ۸ پایاپای و برابر پیش می‌رفتند، اما برزیل باز هم با توپ گیری‌های فوق العاده و آبشار‌های سهمگین از مصر فاصله گرفت و یک اختلاف ۶ امتیازی در نتیجه ۱۵-۹ به سود برزیل ایجاد شد، این اختلاف امتیاز باز هم بیشتر شد تا برزیل دست دوم را با نتیجه ۲۵-۱۳ ببرد.

مسابقه در دست سوم نیز همانند دست دوم از لحاظ امتیاز آوری ۲ تیم پیش رفت، اما برزیل باز هم قوی‌تر عمل کرد و با اختلاف ۹ امتیازی دست سوم را با نتیجه ۲۵-۱۶ برد تا در ۳ دست متوالی مصر را از پیش روی خود بردارد.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
المپیک 2024
ژاپن۲ - آلمان۳
در رقابت های والیبال المپیک پاریس ۲۰۲۴ :

ژاپن۲ - آلمان۳

تیم ملی والیبال ژاپن در اولین بازی خود در رقابت های المپیک پاریس در مقابل آلمان شکست خورد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار