۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۰۵
کد خبر: ۳۰۳۹۵۱

عطنا- رئیس دانشگاه علامه طباطبایی یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های این دانشگاه را تحول ویژه در علوم انسانی اعلام کرد.

دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های این دانشگاه که برنامه راهبردی نیز براساس آن شکل گرفته بحث تحول در علوم انسانی است، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه تخصصی علوم انسانی است، متاسفانه علوم انسانی در جامعه ما منزلت کافی را ندارد، لذا در راستای منزلت بخشی به علوم انسانی یکی از بحث‌های جدی دانشگاه افزایش منزلت اجتماعی رشته های علوم انسانی است.

وی با تاکید بر اینکه باید کاری کرد فارغ التحصیلان رشته‌های علوم انسانی بتوانند از تخصصشان به خوبی استفاده کنند، گفت: یکی از راه‌های استفاده فارغ التحصیلان علوم انسانی از آموخته‌های خود، فعالیت در واحدهای فناور مراکز رشد است، دانشجویان سال آخر باید بتوانند ایده‌هایشان را متناسب با تخصص خودشان با حمایت دانشگاه تبدیل به ثروت کنند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دروس دانشگاه باید مهارت محور شوند، گفت: باید به کارورزی دانشجویان توجه ویژه‌ای شود و فضای لازم در اختیار دانشجویان قرار بگیرد. دروس این دانشگاه در حال به روزرسانی است و در این به روز رسانی مهارت محور بودن آموخته‌ها بسیار اهمیت دارد.

وی با تاکید بر اینکه دروس دانشگاه باید کاربردی شود، گفت: یکی از اقدامات دانشگاه بازنگری برنامه های درسی در راستای کاربردی کردن آن است، باید بتوانیم مهارت‌های لازم را به فارغ‌التحصیلان دانشگاه آموزش دهیم تا آنها پس از فارغ‌التحصیلی مشکلی برای ورود به بازار کار را نداشته باشند.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار