۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۰۳۳۰۸

به گزارش عطنا، دکتر عبدالله معتمدی را در این بازدید دکتر عبدالساده نیسی، مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری وزارت علوم و دانشیار گروه ریاضی دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر رضا مراد صحرائی، پژوهشگر برتر کشور در گروه علوم انسانی و رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان «آزفا» این دانشگاه و دکتر امیر زندمقدم، مدیر امورپژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی همراهی کردند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این نمایشگاه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف با کارشناسان و مسولان غرفه‌ها به گفت‌و‌گو و تبادل نظر پرداخت.

بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار و نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت از ۲۳ تا 26 آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. ضمن‌آنکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی برای چهارمین سال متوالی به طور همزمان با نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار می‌شود.

نمایش آخرین دستاوردهای پژوهش و فناوری سراسر کشور در یک مکان و یک زمان، ارائه نیازهای پژوهش و فناوری کشور به پژوهشگران و فناوران به منظور رفع نیاز صنایع و دستگاه‌های اجرایی و در نهایت، ایجاد ارتباط مؤثر بین پژوهشگران و فناوران با صاحبان صنایع و صنعتگران را می‌توان از اهداف این نمایشگاه به شمار آورد.
در نمایشگاه تجهیزات نیز تولیدکنندگان، بیش از ۹ هزار محصول فناورانه در حوزه خدمات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت را در قالب این رویداد ارائه می‌دهند.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با ارائه ۱۸۰ محصول در بخش حضوری و بیش از ۷۰۰ محصول در بخش مجازی در سالن ۵ غرفه ۲۵ نمایشگاه بین المللی تهران حضور داشتند.

در این نمایشگاه استان‌ها به صورت مجزا و یا در قالب پارک‌های علم و فناوری و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های تخصصی از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، ساخت و تولید، فناوری نانو و زیست فناوری، کشاورزی و صنایع وابسته، مواد و انرژی، صنایع دارویی و بهداشتی و صنایع ساختمان به ارائه محصول پرداخته‌اند.

شرکت کنندگان از ۳۱ استان کشور و ۲ واحد مستقل (علوم و تحقیقات و نجف آباد) محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه کردند.

:عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار