۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۰۳۲۷۷

عطنا- علی‌اصغر کیا، سرپرست دانشکده علوم ارتباطات در خصوص توسعۀ رشتۀ مدیریت رسانه در مقطع دکتری این دانشکده بیان کرد: پیرو درخواست‌های مکرر دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته های مدیریت رسانه سراسر کشور، سال گذشته اقدامات اولیه نسبت به تشکیل مقطع دکتری مدیریت رسانه در شورای دانشکده انجام شد. دکتر کیا افزود: با توجه به توانایی قابل ملاحظه دانشکده علوم ارتباطات در اجرای سرفصل‌های آموزشی این رشته در مقطع دکتری، هم اکنون کمیتۀ تخصصی رشتۀ مدیریت رسانه در این دانشکده تشکیل و احکام اجرایی آن صادر شده است. همچنین شرح وظایف روشنی برای اعضای کمیته در این زمینه تعریف شده است.  
وی گفت: در همین ترم جاری، امور مقدماتی مربوط به توسعۀ رشته مدیریت رسانه توسط این کمیته پیش خواهد رفت و فاصلۀ چندانی با اخذ مجوزهای شورای گسترش وزارت علوم نداریم. به زودی در دفترچۀ کنکور هم قرار خواهد گرفت تا ان‌شاءالله در نیم‌سال آتی پذیرش دانشجو داشته باشیم.
سرپرست دانشکده علوم ارتباطات در خاتمه با اشاره به برنامۀ مصوب وزارت علوم و تجربۀ اجرای این رشته در مقطع دکتری دانشگاه تهران گفت: مسئلۀ فعلی ما ایجاد ظرفیت نیست، مسئلۀ ما اجراست. هم اکنون طبق مصوبۀ وزارت علوم، طرح درس این رشته در مقطع دکتری در دانشگاه تهران اجرا می شود و به‌زودی در دانشگاه علامه طباطبایی هم اجرایی می‌شود.
گفتنی است، چندی پیش، بیش از 350 نفر از دانشجویان سراسر کشور طی پویشی خواستار تشکیل مقطع دکتری مدیریت رسانه در دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبائی شده بودند. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار