۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۹۴۶۹۸
حجت‌الاسلام صادق‌ اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی

مراسم مجازی مقام استاد با حضور رئیس و استادان دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، حجت الاسلام صادق اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی با تبریک روز معلم، گرامیداشت مقام شهدا و میلاد امام حسن(ع)، گفت: ماه مبارک رمضان ماه فرصت‌هاست، پس قدر لحظه به لحظه آن را بدانیم و از سفره قرآن در این ماه بهره‌مند شویم. با برگزاری پژوهش ها و همایش های قرآنی نقشمان را در تعلیم و تربیت پر رنگ‌تر کنیم و در این ماه مبارک متوجه خدا باشیم.


وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره مساوات، افزود: همانطور که امام حسن مجتبی(ع) از دارایی های خود گذشتند ما نیز در رزمایش مساوات و همدلی مومنانه شریک باشیم و به نیازمندان کمک کنیم.


اکبری اقدم ادامه داد: بحران به وجود آمده برای بشریت آزمونی بود که نقش جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاه‌های علوم انسانی را مشخص‌تر کرد. این دانشگاه‌ها در همه زمینه‌ها می‌توانند با توسعه‌های سیاستی و علمی و با کمک به دستگاه های مجری نقش آفرینی کرد. ما با وجود جوانان نخبه و استادان فرهیخته در زمینه نانو، سلول های بنیادی، توانمندی‌های موشکی و عرصه‌های دیگر، شاهد رشد چشمگیری بوده ایم. جا دارد در فضای به وجود آمده در ساحت بومی‌سازی، اسلامی‌سازی، کارآمدی و روزآمدی هم تحول بزرگی را رقم بزنیم. با این همتی که در دانشگاهیان وجود دارد ما به زودی شاهد حرکت عظیمی خواهیم بود.


وی در پایان گفت: با اینکه آموزش‌ها مجازی شده و ارتباطات بیشتر به سمت فضای مجازی رفته است اما اگر دانشگاه اثرگذار اجتماعی می خواهیم باید علم را با حد اعلای اخلاق ارائه دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار