با دریافت سوالات زیادی از سوی دانشجویان که در این ایام در دانشگاه حضور فیزیکی ندارند مبنی بر اینکه کتابهایی که از کتابخانۀ مرکزی دانشگاه و یا کتابخانههای دانشکدههای مختلف به امانت گرفته شده و تاریخ تحویل آنها رو به اتمام است، باید چه اقدامی انجام دهند، عطنا این امر را پیگیری کرده است.
در همین راستا، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تدبیری اندیشیده تا دانشجویان در این ایام بتوانند از خدمات کتابخانه استفاده کنند. دانشجویان با مراجعه به این میز، می توانند پرسشها و درخواستهای مختلف خود از جمله تمدید کتاب های امانت گرفته شده را درخواست نمایند که این امر توسط کارکنان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد به صورت آنلاین انجام میشود.
گفتنی است، کاربران با توجه به سوال و درخواستشان در این میز، دانشکده خود را میتوانند انتخاب کنند. اگر کتاب از کتابخانه مرکزی امانت گرفته شده، برای «تمدید» آن باید آیتم «میز امانت و خدمات تحویل مدرک کتابخانه مرکزی» و اگر از کتابخانه دانشکده امانت گرفته شده باید آیتم کتابخانه دانشکده مورد نظر انتخاب شود. در خصوص سوالات مربوط به هر بخش هم باید آیتم همان بخش مورد نظر انتخاب شود.
بر این اساس، کارکنان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد هر روز از ساعت 8 صبح الی 5 عصر به صورت آنلاین آمادۀ پاسخگویی به سوالات دانشجویان در میز مرجع مجازی هستند.